Ändringar..

Hej och hå. Bloggen har kommit i skymundan igen! Boring i know, men vad gör man när man inte har något liv? Nädå, blev lite ändrade planer igår, så mamma hämtade barnen på dagis och sen skjutsade dom ut barnen till min syster och där sov de inatt. Allt har gått bra och de kom hem förut vid 15 tiden. I morgon är jag ledig och då ska vi nog ut och åka lite pulka en stund.

Min mamma kommer i morgon eftermiddag och hjälper mig att fixa ordning lite här hemma. Det är en del saker som ska upp på vinden och så. Lite lättare om man är två eftersom barnen är hemma också. Det har också blivit lite ändringar angående nästa vecka, barnen åker till pappa redan på måndag och inte på tisdag som vi hade sagt först, sen blir de borta enda till söndag! Hur ska jag klara mig en vecka utan barnen? Kommer bli tomt här hemma om inte annat.

Just nu ser vi, eller ja barnen ser på Kung fu panda som går på tv.n. Jag tänkte passa på att uppdatera lite här, så det inte blir så väldans tomt på bloggen.

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!

Lämna ett avtryck
Postat av: nicke

fin blogg :)

svara gärna på dagens frågar + följ mig på bloglovin så följer jag dig ;)

2010-12-04 @ 18:59:00
URL: http://jagtrorhankallasnicke.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Vet itne om jag missuppfattar, men är de hos din pappa eller sin pappa?

2010-12-04 @ 19:01:46
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Jo, ikväll fixar vi med julgardiner och jag trixar med bilder inför kommande fotokalendrar för 2011 :-) Glömde ju att jag hade dessa kvar att göra julklappar utav (våra föräldrar ska få en varsin!).



Det är så galet skönt att kunna fixa alla klappar på nätet, ingen som helst stress över det!

2010-12-04 @ 19:05:48
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Vardagsprincessan

Hej,..hur har ni det?

2010-12-04 @ 22:27:08
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0