Damn good song!

Nickelback - Burn it to the ground
Lyssna!

Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

Jättebra! Önskar mig Jay smiths skiva. Vad hittar du på idag? Jag ha rgrymt ont i handen och vet faktiskt inte om jag ska jobba imorgon eller inte. sista dagen imorgon men har ju så tungt jobb så man måste klara av det. Har provat att använda handen här hemma typ hänga tvätt osv,..går sådär. Uscha snart jul också,..vill inte. I år skiter vi i julstädningen och tar allt som det kommer. Ni då? Hur ska ni fira jul i år då? ska ni fira tillsammans du o karln? Ha en fin dag min vän. kramar om

2010-12-21 @ 15:37:17
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Emma-Lou

Skönt att det börjar lösa sig lite nu :-) Det är inte alltid så jäkla lätt... :(



Aha, köpt blåbärssoppa - jag trodde du gjorde egen hehe. Men någon gång ibland är ju ingen fara :-)

2010-12-21 @ 16:00:29
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0