Fredag.

 

Igår hade jag egentid med Alvar då Izabella var iväg med min mamma och syster till Ikea. Izabella hade skött sig bra när hon var iväg och Alvar var så mycket lugnare och snällare igår när han var ensam med mig. Han är en riktig vilding och bråkstake när syrran är hemma.

 

Jag fick bara tre timmars sömn inatt så jag känner mig helt slut. Ska jobba ikväll, känns inte så lockande faktiskt. Mamma är snäll och hämtar barnen på dagis sen och är med dom en stund, sen ska hon iväg men min syster och bror kommer och ser efter barnen tills jag kommer hem igen :-) Vilken tur att man har så fin familj! Dessutom ska min syster sova här så hon kan ta barnen i morgon medan jag jobbar. Jobbar dag då, sen söndag kväll och då är min mamma med barnen igen. Ett himlans pusslande denna helg.

 

På tisdag-söndag om allt blir som det ska, åker barnen till sin pappa och är där. Passar bra eftersom jag kommer ha praktik hela veckan, är bara ledig på tisdagen. Nu tänker ni säkert, Va? åka till sin pappa? vad har hänt? Jo, jag kan säga såhär att just nu är det komplicerat. Vill inte gå in på mer detaljer här och nu. Vi får se vad som sker i framtiden..

 

Nej, nu ska jag fixa ordning mig och barnen, göra lunch och sedan lämna de på dagis.


Lämna ett avtryck
Postat av: u name it

SV: Skönt och få det gjort! Lördagen tar jag som den kommer antagligen blir det plugg sen på Söndagen blir det dansuppvisnig på Liseberg!

2010-12-03 @ 09:17:48
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

ja, precis så tänkte jag när du skrev "åka till sin pappa" men om det är privat så låter jag det vara o-frågat på den punkten. Kan säga såhär: jag hoppas allt löser sig till det bästa, hur det än blir.



många styrkekramar till dig!

2010-12-03 @ 13:15:22
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Gomorron

Skönt med lite egentid, behövs verkligen

Kära du, de gör du rätt i som ej berättar

Hoppas de löser sig till slut



kram

2010-12-04 @ 08:59:34
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0