God morgon.

Humöret är mycket bättre idag, tänk vad det kan svänga hela tiden. Känner mig ganska glad faktiskt, skönt om jag får säga det själv. Barnen är på dagis och jag ska vila lite, sen blir det att fixa lite här hemma och i eftermiddag ska jag tvätta. Låter inte som en rolig dag, men trots alla tråkiga måsten så är jag glad! Äntligen!

Igår var jag hos min vän igen på en fika, jag köpte med lite fikabröd och så snackade vi en massa skit. Skönt att ha någon att ventilera med, för det är ju inte så bra att hålla allt inom sig. Fick även ett nummer av henne som jag ska ringa för att få någon att prata med. Jag är inte kristen eller troende, men det är inom kyrkan. De erbjöd samtalshjälp vid livskriser, familjerådgivning osv.. så kanske kan det ge mig något att prata med någon där. Jag är öppen för allt just nu, bara jag får någon hjälp så är jag glad.

Jag ska försöka att bli lite roligare här på bloggen och inte bara skriva om allt tråkigt som sker och att jag mår dåligt, inte så lätt då det är så min vardag ser ut just nu, men ett försök kan jag göra ;-)

Nu ska jag vila mig lite, sen blir det en dusch innan jag sätter fart med allt som måste göras. Måste även ner på stan någon dag och fixa de sista julklapparna för det har inte blivit av än. Usch, måste jag gå där med alla stressade sista minuten människor.. blää... tur att jag vet vad jag ska ha ;-) Är ni klara med alla julklappar?

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Jaa, jag hoppas verkligen att det leder någon vart! :D Men det låter väll jättebra, i kyrkan är det ju en lugn och speciell stämning oxå! :) Jaa, jag är nästan klar med alla julklapparna nu, bara några kvar som ska fixas på lördag! :) tack desamma! Kramar

2010-12-16 @ 09:53:27
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Sophie

Mysig blogg du har!

ha en bra dag!

2010-12-16 @ 13:17:40
URL: http://hossophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0