Helgen.

 

Jag hade grymt kul i fredags! Bästa klassen, vi drack flera shotkanor, öl och cider, åt god mat och hade jättetrevligt. Jag och Linda drog vidare själva till slut och ja...vi hamnade lite överallt haha. Nej, det får vi absolut göra om någon dag. Jag väntar på att en klasskompis ska slänga in sina bilder på facebook, så jag kan sno några så får ni se fler bilder från kvällen. Hon tog några på mig med, men man vet ju aldrig hur de blev haha.

 

Igår var jag sååå seg, fick inte sova många timmar, jag och barnen gick hem till Millan och hennes son så barnen kunde leka av sig lite. Hade det trevligt och vi blev bjudna på god mat. Inte så roligt att gå hem dock, barnen var väldigt trötta och började bråka lite extra med mig, men hem kom vi till slut och barnen somnade nästan direkt. Jag kollade lite på tv innan jag också gick och la mig.

 

Det är söndag, fjärde advent va? Har ingen koll på det där, för i år har jag banne mig inte fått någon julstämning än. Kanske kommer det, kanske inte. Men det har väl med all skit att göra.


Lämna ett avtryck
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

hehe tack! ja linda Tok för den, headern alltså. :P med blinkande lampor o allt med vettu, så jäkla fin är den. :)



japp fjärde advent idag, och gratis mms om man har halebop. haha ;)

du kan ju sätta upp granen och pynta lite med fin julmusik, då kommer man lätt i stämning, o gör glögg och nejlike-apelsiner, då luktar det juul... :P

2010-12-19 @ 12:32:12
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hej vännen

Din stämning kommer är jag säker på

Jag ger dig värme o stämning mer än gärna

Du är en rar gullig tjej

kram

2010-12-19 @ 14:09:03
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anniepie

haha jaa, precis, skönt att slippa julstressen nu i veckan och långa köer! ;)Jaa, det är 4:e advent idag, helt sjukt ju! :P Tack desamma du! :)

2010-12-19 @ 14:16:10
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Emma-Lou

Japp, fjärde advent nu :-)



Väntar på att få se fler bilder, inte för att jag känner någon i din klass, men det är alltid kul att se festliga bilder :-)

2010-12-19 @ 16:28:03
URL: http://www.finest.se/emma-lou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0