Lite bättre men inte helt bra..

 

Idag känns det lite bättre och jag är inte alls så ledsen som jag var igår. Det bara brast för mig igår och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka längre. Det har varit så mycket skit på sistone, men nu börjar jag se ett ljus långt där borta igen. Jag hoppas komma närmre ljuset för varje dag som går. Det är tufft och det är jobbigt, men jag ska klara detta, jag ska bli den jag var förut...Det är han och jag mot världen, precis så som det alltid har varit! Jag brukar vara stark, jag har klarat det mesta, men hur länge orkar man vara stark? Hur länge orkar man? Jag har burit på en massa känslor inom mig i många år, känslor som nu hinner ikapp mig. Jag är glad att jag har nära och kära som stöttar mig, att jag har en karl som är villig att göra allt för mig...men tyvärr har jag så svårt för att berätta vad det är, att få ut mina känslor, när jag blir depp så stänger jag in mig i mig själv och går där som en zombie. Som jag har sagt tidigare så är jag beredd att göra vad som helst för att få må bra igen och för att få bli glad igen...

 

Rörigt inlägg jag vet..


Lämna ett avtryck
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2 be

"det är bra att det är bättre, men det hade ju vart bättre om det hade varit bra."



skönt att höra att det är en bättre dag idag. Jag vill bara komma dit o ge dig en stor kram, och en jävvla massa glass. direkt ur paketen med glass. till en rysligt skojjig komedi, som för tankarna till nåt helt annat. :)

you can do this! Nu har det ju brustit lite, så nu är den biten "avklarad" eller så. nu är det ju bara uppåt igen liksom. om du fattar hur jag menar? då har man den biten bakom sig, eller så.

pöss

2010-12-07 @ 14:37:47
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: tack :D

du hade också en fin blogg :D

2010-12-07 @ 19:28:24
URL: http://www.tieepjenny.devote.se
Postat av: rock n roll mamma

Gumman!

det är skönt att veta att du har Lucifer vid din sida! jag tror det gör mkt!

den där tjejen verkar ju störd! jag hade en sådan som höll på så med mitt ex. jag sökte upp henne i verkligheten tilsammans med mitt ex. då la hon ner sedan! man måste markera att ni båda vet vad hon gör!



att förklara känslor är skitsvårt! jag kan inte det heller. ibland när jag går på mina psykologsamtal frågar de saker typ: hur känner du då? och jag svarar jag vet inte..eller typ helt nere bara och då ber de en alltid förklara: hur menar du då? men hur lätt är det??



åk iväg det tycker jag! han verkar så mån om dig! och du om honom! kommer han bo hos er snart igen? eller hur känner du?



det är tur att din mamma är så snäll och förstående!! jag hoppas de kommer lyssna på henne!!

2010-12-07 @ 21:15:35
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: kaffehörnan

Låter skönt att de känns lite bättre

Bra o tryggt att han stöttar dig

Släpp in han, men ej lätt kanske, gör du det, så förlöser allt upp sig. Då kan han mer förstå

kramar

2010-12-07 @ 22:47:30
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Chleo

hej :)

känner inte dig men vad jobbigt att vara ledsen. jag tror inte att man måste vara stark hela tiden, ibland måste man få släppa ut sina känslor och gråta. det är nog nyttigt. samtidigt så måste inte "stark" betyda att man inte är ledsen.



låter skönt att du mår bättre och hoppas att det blir ännu bättre :)

Ha det så bra!

//Chleo

2010-12-11 @ 20:18:54
URL: http://chleopatra.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Försök att vara stark, men glöm inte bort att häva ur dig känslorna också. Hur går det med psykologen???? Det går ju inte att förtränga hela tiden, man måste bearbeta många känslor.

2010-12-13 @ 14:34:29
URL: http://www.finest.se/emma-lou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0