Min diet.

Jag tänkte skriva lite om min diet, men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är så dålig på detta, men ska göra ett försök.

Jag bestämde ju mig för att äta nyttigare och försöka gå ner i vikt. Till frukost dricker jag såndär dietdrink. Lunchen och middagen ser lite olika ut beroende på när jag har praktik. När jag är på praktiken dricker jag bara dietdrink men hemma så äter jag ett lagat mål mat om dagen men då försöker jag undvika kolhydrater så mycket det går.

Några middagar kan ni se under kategorin Hälsosammare liv. Där har jag lagt ut veckans middagar.

Ja, nej jag vet inte vad jag skriva mer om min diet. Det är väl så den ser ut. Äter även frukt till mellanmål och mindre portioner mat än innan. På lördag är det vägning igen, ska bli spännande att se vad vågen visar denna vecka :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

du är så duktig som kämpar på! jag tar tag i mitt igen efter julhelgerna. orkar inte nu..noll motivation ooch då tror jag inte det funkar så bra=)

2010-12-02 @ 10:51:20
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Det låter bra!

2010-12-04 @ 18:59:04
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0