Söndag.

Bild i repris.

 

Jaha. Tre timmars sömn fick jag inatt. Känner mig mer död än levande. Hur ska man orka med hela långa dagen? Jag vill bara sovia, men barnen vill något annat. Nej, jag får hoppas på att kunna vila någon/några korta stunder under dagen så jag orkar med.

 

Igår kväll såg jag och barnen på Kung fu panda. De somnade dock ifrån filmen båda två. Så jag fick sitta där i min ensamhet sen. Hade dock sällskap på msn, så det var ju inte så farligt.

 

Om jag orkar sen, så går vi nog ut och åker lite pulka. Eller ja, barnen får sköta pulkaåkningen ;-) Ja, annars händer det väl inte mycket mer idag. Förutom det och att mamma kommer i eftermiddag förstås. Vad ska ni hitta på denna söndag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

Vet precis , jag har precis fått tabletter jag ska prova just för det. Har haft jobbigt länge egentligen ända från skoltid så mycket man har bärt med sig länge som aldrig fått komma ut liksom. Är man en tjockis med så mår man aldrig bra tror jag ( talar om mig själv). Är så lätt så här års att bli deppig. Man får kanske hitta på lite nytt så man får ny energi, vad vet jag? =). Dottern har väl hört oss vuxna prata en del om att man känner sig deppig när det är kallt och vinter, hon sa igår att en bebis var väldigt deppig när han grät =). Tänk vad dom små snappar upp! Kanske får ta en bloggträff s¨kanske vi inte känner oss lika deppiga sen ;). kramar till dig vännen..du vet vart jag finns

2010-12-05 @ 10:13:21
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0