Time runs away..

Idag är det tisdag. Vi har precis ätit frukost. Smörgås och blåbärssoppa. Inte så nyttig frukost kanske, men ibland får man väl lyxa till det lite. Barnen är så svåra med maten...igen. Det går i perioder det där. Ibland kan de äta hur mycket som helst och vad som helst och sen kan det vända över en natt och de rör knappt någon mat alls, petar lite i den och sen är de mätta. Nu är det en "peta-i-maten-och-bli-mätt-period" Mycket tråkigt!

Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Blir väl att gå ut en sväng i alla fall. Tråkigt bara att det ska vara så himlans kallt ute! Har ingen lust att vara ute i flera timmar, men vad gör man inte för barnen? De gillar snön så det är klart att de ska få vara ute och leka.

Trött är jag också men som sagt det är inget ovanligt när det gäller mig, har kommit in i en period där jag sover väldigt illa. I natt fick jag väl ett par timmar mer sömn än vanligtvis, men det är ändå för lite för att jag ska känna mig pigg och utvilad.

Aja, nu ska vi göra ordning oss lite för dagen. Hoppas ni alla får en toppendag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Blåbärssoppa var väl inte i det dåligaste laget, det är ju verkligen en stadig frukost, tycker jag :-) Jag måste också komma ut med barnen, frågan är bara när. Jag kan inte gå till pulkabacken med barnvagnen eftersom alla övergångsställen är igenplogade :/

2010-12-21 @ 10:51:22
URL: http://www.finest.se/emma-lou
Postat av: Vardagsprincessan

javisst går tiden så in i helsike fort. snart julafton ju och pga handen så är allt sinkat här hemma. måste städa, tvätta o packa. får panik! ja kallt är det, fy tusan. när de åkte i morse vid kl 6 var det 22 minus! har en del julklappar att stresshandla med. är ni klare med alla? skönt att ni hittat en lösning så ni kan vara tillsammans ändå! kram

2010-12-21 @ 11:18:34
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: tessan

Loke är oxå i en sån period nu =/ tar en tugga, sen vill han inte ha mer =/

2010-12-21 @ 13:19:18
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

samma här med maten. Nathalie vill inte äta ngt längre..sen när vi lockat undan då är hon hungrig. men vid nästa mål är hon inte det längre..blir så trött på det hela. men lite frukt emellan målen tar hon gärna emot!

2010-12-21 @ 16:56:13
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1
Postat av: Lucifer

ja då får man hoppas du får sova mer sen då!!!

2010-12-21 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0