Onsdag.

Jag är arg, ledsen och besviken... inte ledsen för min egen skull, men ändå ledsen. Det är dagens humör.

Igår vad jag och fikade hemma hos en vän. Väldigt trevligt och skönt att få ventilera lite. Vi kanske skulle ses i helgen så barnen får leka lite med varandra.

På fredag ska jag ut och äta med klassen och så är vi några som ska vidare till Harrys eller Bakfickan efteråt. Ska bli jätteroligt! Slutar skolan idag så från och med idag har jag "jullov" känns lite skumt att vara 25år och ha jullov haha.

Ni är dåliga på att lämna kommentarer nu igen... men jag förstår er... jag är inte bättre själv och har inte uppdaterat bloggen så mycket den sista tiden, men ska försöka ändra på det nu.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Sorry! Var nog inne här som senast i förrgår tror jag, kommenterade en del inlägg. Har haft fullt upp och varit iväg väldigt mycket den här veckan och mer blir det :-) Två events ikväll och två till på fredag, hehe.



Hoppas att du mår bättre snart, inge kul att läsa om att du inte mår bra.



Kram.

2010-12-15 @ 12:23:48
URL: http://www.finest.se/emma-lou
Postat av: Anniepie

Alltid skönt att få prata ut med goda vänner ibland! :) Åhh va nice med jullov och kul att gå ut med klassen! :) Ta hand om dig! Kramar

2010-12-15 @ 15:10:07
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: kaffehörnan

Skönt du har lov, då säger jag kära skoletös ha ha

kram

2010-12-15 @ 21:30:49
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0