Är det min tur nu?

Alvar morgonpigg som vanligt!

 

Kan inte någon smart jävel, något geni därute komma på ett vaccin som hjälper mot alla sorters sjukdomar. Så man inte ens kan bli förkyld eller få ont i halsen, eller feber.. osv.. please, please, please!

 

Nähe, inte det? Ja, det är bara att konstatera att det är min tur nu. Vaknade med täppt näsa och halsont. Jag vill inte! Har inte tid, är inte intresserad av att vara förkyld NU! Nepp.. Kan man skicka tillbaka förkylningen dit den kom ifrån? Nähe, inte det heller.. Jaja, det är väl bara att stå ut då. Ladda upp med nässpray och stuff.

 

Har inte tid att vara sjuk heller. Barnen är nu på dagis och jag ska plugga, plugga och plugga. Yes box. Hoppas ni får en bra dag utan förkylningar och andra sjukdomar!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

usch stackars dej!!

vad trisst det är när man blir så sjuk! man har liksom inte tid med det!! men det är väl såhär denna årstiden tyvärr..är man ute mkt så blir man nog förkyld..

2010-02-02 @ 10:39:53
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Usch, Emma är också sjuk såg jag :/ Hoppas du blir bättre snart. Själv ska ja nmg göra mig litesjukdryck strax, i förebyggande syfte eftersom Z är på förskolan och träffar många bakterier...

2010-02-02 @ 12:06:26
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: Princess Charming

usch då , har bacillerna träffat dig med. Ja vad ska man göra? Jag har heller ingen lust att vara sjuk. Kan säga att man blir heeelt däckad. Föråt om jag smittat dig ;). Vi får ta massa värmande drycker och bara försöka få bort dom här jäklans bacillerna...bort bort bort!! Och du, KRYA PÅ DIG GUMMAN!!!

2010-02-02 @ 13:53:48
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: jossan

inte sjukare än vanligt då:)

2010-02-02 @ 14:48:50
Postat av: Emma

vad fint du har fått till headern. ska med göra ngt åt min. men har bara inte orkat ta tag i det hela=)

hur känner du dej nu?

2010-02-02 @ 17:31:48
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: jossan

varsegod :)



Gör de sen om jag orkar :D

2010-02-02 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0