Besök och datorkrångel

 

Min syster kom på besök förut efter att hon slutat jobbet. Hon hade med sig lite fika och sen började hon städa lite inne på Izabellas rum! haha, arbetsskada kanske? :p Barnen var duktiga och hjälpte till, på sitt egna lilla vis ;-)

 

När Jossan åkte hem så började jag med middagen, vad vi åt ser ni i inlägget nedanför :-) Kände inte riktigt vad det smakade då jag är så täppt haha, men de andra åt mycket så jag antar att det var gott ;-)

 

 

Ikväll börjar House igen, äntligen något vettigt att se på tv.n igen :-) Efter det blir det raka vägen ner i säng. Kommer nog somna som en stock, känner mig heelt slut och huvudvärk har jag fått också. Så jag hoppas på några timmars sömn så jag orkar med morgondagen.

 

Förresten, vår stationära dator la av förut, den bara stängde av sig. Jag hoppas verkligen karln får ordning på den då jag har en hel del bilder där som jag inte hunnit spara på skiva än. Annars blir jag verkligen ledsen, det är bilder som aldrig kommer igen, minnen och ja.. Nej, nu håller jag tummarna för att han får ordning på den!

 

En sak till, har fixat bloggen lite. Är inte riktigt klar än, lite småfix och sånt kvar...men ja.. vad tycks?


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

så gjorde vår dator HELA tiden förut. Mannen min sa att det var något med vårt grafikkort eller något?! Den har hängt sig någon gång ibland efter det också. Hatar egentligen datorer, i alla fall allt krångel de kan ge. Alla bilder vill man ju inte förlora. Vi har sparat mycket på en "lös" hårddisk. Skiva kan ju liksom gå sönder osv. Tycker om din nya blggdesign jättemycket , bättre än den andra om jag ska va ärlig. Tyckte den andra var lite läskig med duvorna som var vid barnen , kändes som de hade dött eller något. Hoppas du inte tar illa upp , men jag har nojjor för sådant där ;). Gillar ditt svart-vita tema och alla fina bilder på barnen :). Ja , jag kan hålla med dig lite om andra avenyn , nu händer det lite för mycket på en gång känner jag , men jag hänger nog med ett tag till. Åh börjar HOUSE ikväll,..wow det måste jag med se. Det är ju såå coolt. Min man gillar den serien :). Härligt rum Izabella (heter hon så?) har!! Snygga färger.

2010-02-02 @ 20:45:25
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Den väggdekorationen jag visar i bloggen är inte heller min stil egentligen, utan jag hade tänkt något mönster med blommor typ.. Är ingen blommmänniska så men schabloner på väggen då gillar jag blommönster... Men den här nu, wow :) Inte alls min stil men yeah tycker jag :)

2010-02-02 @ 21:46:53
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

fast jag tycker det var snyggt =). vår dotter har en lila tapet,men den har hon redan lyckats måla "gubbar" på,..gah! jag var inställd på andra avenyn , men det var ju imorgon så jag kollade på House, tror jag sett det avsnittet förut också. Blev irriterad att det inte var premiären. Jäklar i havet vilket oväder vi har nu-rena snöstormen!! nu ska jag sova , men ha en fin kväll. kramar om

2010-02-02 @ 22:29:37
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma

när man är sjuk så vet man inte hur maten smakar..men man märker ju som sagt om det är gott eller inte på resten i familjen

trisst med datorn! hoppas ni får den o fungera igen! vår stationära la också bara av nu för ett tag sen. alla våra kort finns på den! lipade som en gnu..haha..men stoffe trodde det går föra över till extern hådisk på ngt vis..

2010-02-03 @ 00:21:49
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Jadu, tiden går riktigt snabbt, speciellt den här första tiden kan jag tycka efter hur jag minns hur det var då Z var liten... Dina barn verkar tycka väldigt mycket om sin faster. Vad kul att ni har sådan bra kontakt!

2010-02-03 @ 10:27:16
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: jossan

haha snygg bild på mig! ser as kort ut :D

2010-02-03 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0