Dagen är planerad.

 

Tidigt somnade jag och tidigt vaknade jag. Känner mig fortfarande helt slut men piggnar nog till snart. Är alltid seg på morgonen och det spelar ingen roll om jag sovit 4 eller 12 timmar är alltid lika seg! Har i alla fall betalat alla räkningar och det känns skönt att det är gjort. Blir att åka och storhandla sen och efter det ska vi ner på stan och leta present till min syster. Måste även hitta en present till karln som fyller år på söndag. Många födelsedagar blir det.. eller nja.. två ;-)

 

I morgon ska jag träffa min syster och min mamma. Vi ska gå en promenad till Styrstad och tända ljus på min brors grav. Tänk i morgon är det hela 11 år sedan han dog. Skrämmande fort tiden går! Efter att vi varit där skulle vi kika i lite affärer och äta tillsammans. Blir en mysig dag tror jag.

 

På lördag har vi barnvakt. Vi ska fira karlns födelsedag, men hur..det får ni veta då ;-)

 

Nu måste jag ta hand om mina vildingar!


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

så du ska med.. men vi måste typ skynda oss.. för jag måste med bussen hem vid 17! :) haha o vet du? jag fick 4100kr mer i lön än vad ja hade räknat med.

2010-02-25 @ 09:18:01
Postat av: Kaffehörnan

Nu blir man nyfiken du

Ja ja bara o vänta

Ha så mysigt, de andra är tragiskt, de går fort tiden. Ha de fint

kram

2010-02-25 @ 11:05:06
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Princess Charming

åhoj,..vad ska ni hitta på för spännande då? =). Kul att få ha barnfritt då ju. Det behöver man ibland. Låter som en mysdag. Beklagar bortgången av din bror :(.kram

2010-02-25 @ 21:55:54
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0