Dagen i bilder.

Efter lunchen hände en liten olycka. Barnen sprang omkring och busade och innan någon hann reagera så hördes ett dunk och en skrikande Alvar kom springades till mig. Han hade ramlat in i elementet och fått världens bula, som ni kan se på bilden. Nojig som jag är så ringde jag sjukvårdsupplysningen för att rådfråga med dom. De sa att så länge han inte mår illa eller bli slö så är det ingen fara. Hann blev snabbt sig själv igen som tur va!

 

Efter en stund åkte jag, mamma och Jossan ut till graven, tände ljus och lämnade blommor.

 

Sen gick vi in i kyrkan och tände ljus för de nio som omkom i olyckan för 11 år sedan. Efter kyrkan begav vi oss till HC där vi åt lite mat på McDonald´s och när vi ätit färdigt blev det lite shopping.

 

Izabella och Alvar fick en varsin t-shirt av mormor, Izabella fick också ett par trosor. Härliga sommarfärger som får en att längta ännu mer till solen och värmen!

 

Jag köpte byxorna till slut efter att ha spanat på dom en längre tid ;-) Följde även med en tröja hem också.

 

Dagen har varit, förutom den lilla olyckan, helt fantastisk. Jag är slut i både huvudet och benen nu så blir att slänga sig på soffan en stund och vänta på att middagen ska bli klar som karln ska fixa idag och resten av dagen/kvällen blir det bara en massa myspys!


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

jaaaag är trött..

2010-02-26 @ 17:18:35
Postat av: Emma-Lou

Men herreguuuuuuuuuuuuuud vilken BULA?!?! Det är bara att hålla koll i ett dygn efter smällen, troligtvis är det ingenting, men när man slår i skallen ska man alltid ha koll! Dåsig, yrsel, illamående, konstigt beteende kan vara tecken på hjärnskakning och då bör man åka in. Stackarn, blir så ledsen när jag ser annars glada skitungen alldeles omtöcknad. Naaaaaaaaw :/



SVAR: Jag är snarare galen - och skittrött idag!

2010-02-26 @ 18:29:22
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

neee de tror kag inte--

2010-02-26 @ 18:46:52
Postat av: Princess Charming

men fy vilken otäck bula/sår. stackars liten =(. Det är så man bara vill krama om ju. Mår han bra nu? Jag är sååååå avis på dina inköp,hehe. Jag vill in och handla kläder till mina med iaf något plagg men får se om gubben vill köra mig...kanske om jag är snäll och blinkar lite med dom gröna ;)? Ha en fin kväll. kramar om

2010-02-26 @ 19:52:37
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Johanna - mamma till Leia

aaj :/ stackarn!

2010-02-26 @ 20:06:04
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Leian är nu 2½ månad :)

2010-02-26 @ 20:42:59
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Princess Charming

njae,..vi kom fram till att vi inte ville ha något matigt , så det fick bli godis ;). Slöar i soffan och tittar på Lets dance. Blir nog att vi tar en sväng inåt stan så jag kan kolla på kläder till barnen. Ha en riktigt bra dag med varandra imorgon också. Kramar

2010-02-26 @ 22:01:36
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0