Drömmer lite.

 

Nu har jag suttit och kollat runt på lägenheter. Inte bara i den här stan utan lite här och var faktiskt. Drömma sig bort lite är väl aldrig fel hehe ;-)

 

Barnen är nybadade och strax blir det kvällsmat. Har pluggat som en dåre hela förmiddagen. Eller ja, mest skrivit en massa. Ska lämna in det på onsdag. Känns skönt att ha det gjort nu kan man koppla av lite. Ska även snacka lite med syon på onsdag, hoppas det blir som jag vill hehe.

 

Måste ha sovit illa i natt för jag har såååå ont i min nacke, kan inte ens vrida huvudet åt vänster utan att känna en enorm smärta. Blä.. men som jag brukar säga, alltid ska det vara nåt.. är det inte det ena så är det, det andra. Right?

 

Kvällsmat var det nu!


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

ja drömma måste man få göra. Jag drömmer ständigt om ett snyggt renoverat hus som jämt är städat och gärna ett som städar sig själv,men jag får nöja mig med det hus vi har nu :). Det är väl inte så illa som jag vill ha det till , lite piffing bara så är vi på det gröna! :). Ja , här sitter de andra och äter kvällsmat nu. Bada blir inget idag då de gjorde det igår. Sonen har eksem så han får inte bada eller duscha varje dag. Ikväll blir det att titta på Familjen annorlunda,..wiiieee. ska du se det? kramar

2010-02-01 @ 18:34:56
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Princess Charming

vi har hus , men vi skulle ju vilja ha större och mer renoverat. Dotterns rum är så litet så tids nog måste vi komma på en lösning för hon kommer inte vilja ha så litet rum. Är väl bara 7 kvm så det går bara inte. Men annars är huset helt ok, bara lite tapeter och fix. Vill ju ha ett nytt kök och renoverade badrum men allt kan inte ske på en gång liksom! Är helt övertygad om att ni kommer finna det boende ni vill ha tids nog. Det där med datarum är inte fel, vi har vår dator i gillestugan i ett hörn , det fungerar också för då är man med ifall de andra kolla på tv :). Läste att någon skrivit att ni bor i lkpg,..blev lite nyfiken, vi har bott där i ett par år. Nu rustar vi för familjen anoorlunda =).

2010-02-01 @ 19:21:08
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Vad skönt att du blev klar med uppgiften två dagar innan = mindre stress också! :) Men aj för det där med nacken? Du måste ju ha sovit riktigt illa...

2010-02-01 @ 21:29:56
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

du har en sak att hämta på min blogg :)

2010-02-01 @ 22:04:32
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Princess Charming

Jaha ni har också dator i tv rummet. har vi också i ett hörn :). Men önskar att jag också kunde få sitta med en laptop i knät :). Funderar på att slänga ut den här gamla datorn vi har och bara ha bärbar men vill nog ha en mer rejäl att ha all miljoner foton i. Åh nu står mannen o lagar mat som han ska ha till matlåda,..blir ju hungrig ju :)

2010-02-01 @ 22:14:03
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma

stackare som har ont i nacken! hoppas det går äver snabbt!

2010-02-01 @ 23:00:34
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0