Inte på latsidan idag..

 

Dagen startade tidigt men jag har inte legat på latsidan för det. Har redan hunnit med och träna lite här hemma. Mage och ben. Känns bra i hela kroppen och konstigt nog känner man sig lite piggare. Barnen var duktiga och skulle också träna haha, men de låg mest bredvid och sparka med benen och hoppade omkring lite ;-) I kväll tänkte jag prova på det där Zumba. Det ser roligt ut så det blir nog bra :-)

 

Nu väntar vi på att karln ska bli klar och sen går vi ut en sväng. Blir en promenad och lite lek. Såg att det har kommit mer snö i natt, inte sååå roligt, men barnen gillar det så då får man allt ta och offra sig lite ;-)

 

Vad ska ni hitta på denna lördag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

ja,jag vet inte. ne, han kan ju inte det.

2010-02-13 @ 13:18:11
Postat av: Emma-Lou

Tack för din kommentar, det här med ytterligare en operation, bara tanken får det att ta kål på en... :/

2010-02-13 @ 14:14:39
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

varför har han gjort de?

ja du, om jag ändå det visste!

2010-02-13 @ 14:15:54
Postat av: emma

vad tyckte du om zumba? visst är det skoj!

ha så roligt ikväll1

kramar

2010-02-13 @ 16:39:08
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0