Kärlek och värme.

UNDERBAR LÅT!

 

Det är kväll och här sitter jag med en kopp varm choklad med en klick vispgrädde på och datorn i knät. Ska strax stänga ner och sätta på en film, vilken det blir har jag inte riktigt bestämt än, sen blir det läggdags. I morgon väntar en lång promenad med min kära mor och syster. Just nu i skrivande stund känns det som livet leker. Mina vildingar blev söta små rara änglar igen. De har skött sig underbart hela dagen. Lite gnäll blev det men det höll inte i sig länge. Jag älskar dagar som denna. Den får mig att känna total lycka, en sån värme och kärlek!

 

Jag har något roligt att berätta. Barnens faster ringde förut, de ska gifta sig i sommar som jag skrivit om tidigare, men nu är det klart. Deras bröllop kommer att visas i tv4.as nya program. 4 bröllop eller vad det hette. Spännande, kanske ser ni oss på tv då ;-) Vet inte när det kommer att visas, men under sommaren eller efter lär det ju bli i alla fall :-)

 

Känner på mig att hela helgen kommer bli en toppen helg. Måste fixa present och lite sånt i morgon till min älskling. Tänk att han fyller hela 29 år på söndag. Värsta oldie ;-) Izabella har bestämt att hon ska fixa tårta till pappsen så det ska hon minsann få göra, med lite hjälp från mig dårå hehe.

 

Nu är det färdigbabblat här och dags för film. Sov gott!


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

vad härligt att läsa din blogg idag. jag blir glad ända in i benmärgen :).

2010-02-25 @ 22:00:02
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Anna Levinsson

Öhh...man är väl inte en oldie för att man fyller 29..eller?? ;-) Skönt att höra att du mår bättre. Kram

2010-02-25 @ 23:25:40
URL: http://galenanna.bilddagboken.se
Postat av: emma

haha oldie!!hur gammal är du förresten?

härligt att din fag var toppen!! blir så glad av att läsa det!!

2010-02-25 @ 23:56:26
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

ne de kan du inte... jag slutar 21.30 då--

2010-02-26 @ 05:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0