Söndag och felsms.com

 

Snart är denna söndagen över och det ska bli ganska skönt. Inte så skönt att komma tillbaka till vardagen, men skönt eftersom det inte har varit den bästa söndagen. Barnen har varit ganska jävliga idag, vägrat lyssna och en massa gnäll och tjat. Trots det blev mitt humör bättre och framåt eftermiddagen blev det en ganska mysig söndag till slut. Vi såg på film och myste när all städning var klar. Sprang lite i tvättstugan och ska ner en sista gång om en stund och hämta det som hänger på tork nu.  Sen blir det bara slappa och så småningom sova. Blir nog tidigt ikväll då dagen i morgon börjar tidigt.

 

Vill ni ha ett gott skratt så besök Felsms Brukar kolla där lite då och då, en del sms är riktigt roliga ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Tjo, länken fungerar inte :) Du har skrivit dubbelt :-P



Jag tyckte att motiveringen var bra :)

2010-02-07 @ 19:51:58
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: Anonym

haha säger ju de.. du tvättar varje söndag:P men vad sägs om namnet louise då? De är de enda namnet vi är överens om:P

2010-02-07 @ 20:00:54
Postat av: Annika

Skönt att det blivit bättre!

Hahaha tack för tipset, den sidan är ju jättekul!

2010-02-07 @ 20:48:37
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: josefine

haha nee, men jag blir väl tjock av alla mat :P haha.. nee louise ist

2010-02-07 @ 21:00:12
Postat av: Anonym

hallå, enligt de där testet man kan göra om i vilken vecka man är i, så ska ja vara i vecka 8. 7+1. haha. vad fort de går helt plötsligt.

2010-02-07 @ 21:47:18
Postat av: Princess Charming

hehe,..ja barnen har varit trötta. Idag har vi haft besök av mina föräldrar. Det behövdes något annat för barnen att roa sig med så det var perfekt. hade en trevlig söndag :). Nej du , här är inte humöret på topp, och jag tjatar och snäser också ibland. Som i natt när först den ena ungen vaknade mitt i natten och skulle sova hos oss,,sen kommer den andra ungen efter ett tag och ska sova hos oss,..man blir smått galen. Jag var inte riktigt vaken och snäste något om att de ska sova i sina sängar :/. När jag vaknade till lite mer så fick jag ju förklara och så var jag med pojken inne på hans rum och så och jag försökte va gullig. Men trötthet spelar stor roll för humöret tycker jag. usch och fy! Imorgon ska jag jobba,..första dagen efter sjukdom Käkar pencillin ännu och mår sådär egentligen så får se hur det går. Ska sova nu,..men ha en fin kväll. kram

2010-02-07 @ 22:37:19
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Anonym

neee, ska ge den till Izabella :P

2010-02-07 @ 22:39:37
Postat av: Emma

haha ja verkligen den bästa! och det är väl den enda gången det verkligen blir på pricken nogrant och rent!

har ni körkort? man behöver väl ingen bil i en så stor stad? och ni verkar ju ha nära till allt!

2010-02-07 @ 23:03:23
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Har du skickat mejlet till blogg.se förresten? Ang. klagomålet?



Hej hallå, inte menat som spam utan mer som tips! Du har ju varit med i tidigare tävlingar hos mig och nu tänkte jag meddela dig att vid 15-tiden under både måndag och onsdag, så uppkommer två nya tävlingar, där du kan vinna exklusiva produkter (hud och hår). Hoppas du får en toppenvecka på ingång, kram.



/Emma-Lou på http://emmalou.myshowroom.se

2010-02-08 @ 00:57:55
Postat av: Johanna - mamma till Leia

brukar också läsa felsms. haha fyfan, det är så man själv blir generad ibland :D

2010-02-08 @ 08:46:18
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

En fråga

Är denna blogg lätt o sköta

kram

Är de lätt o infoga bilder o video

Jag vet du har småbilder du infogar, väljer man bara bilder o sen skickar de ?

2010-02-08 @ 13:50:08
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0