Syskonen bus.



(klickbara bilder)

Det var meningen att jag skulle ta ett fint syskonkort som vi sen kunde förstora och rama in, men det gick....sådär. Barnen ville inte riktigt vara med idag. Får nog gå till fotografen någon dag i stället ;-)

Frukosten är avklarad och barnen kör i 110. Vi sa strax klä på oss och gå ut en stund. Kanske åker vi ut till Jysk och kikar lite. Alltid skoj med lite nytt till hemmet, så får se om vi hittar något kul. Skulle behöva nytt skrivbord/datorbord. Man ska inte skicka iväg karln att handla själv. Igår skulle han ju köpa nytt grafik kort och vad kommer han hem med förutom det då? Jo, en ny datorskärm! Karlar! Haha, ska inte säga så mycket brukar komma hem med massa annat själv som inte var tänkt att handla ;-)

Nu måste jag ta och fixa ordning mig lite. Ha en toppendag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vilka fina kort! Men du får öva lite innan du får till det, inte så lätt (minns bara julbilden jag skulle få till)...



Jag ska på en pressinbjudan senare, vad ska ni göra?

2010-02-24 @ 09:49:12
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai! Om det later intressant sa kan du alltid titta in pa min blogg! :)



Om inte.. Da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" & hoppas du far en jattebra dag!

2010-02-24 @ 10:02:05
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Hej! Haha, så kan det också vara.. Hon kanske planerar att bli en liten rebell.. :D



Det är bra med oss :) Jag är obotligt trött bara, själv då?



2010-02-24 @ 13:04:47
URL: http://mammabecka.se
Postat av: Emma-Lou

Jodå, det var trevligt därborta, har lagt upp lite bilder, dock inte så många eftersom Z hade annat i görningen.

2010-02-24 @ 15:21:04
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Cissi, Hermans Mamma

hej!såg er idag på bussen, hälsade på din karl:)

Allt bra med er då?Hittade ni något roligt på jysk då?Vi var på rusta mm. ha dt så bra!//Cissi Hermans mamma

2010-02-24 @ 17:44:58
Postat av: jossan

hahah dedär när izabella har handen upp mot huvudet är väl bra?:D

2010-02-24 @ 19:03:16
Postat av: emma

vilka söta bilder! de är så fina dina barn!

känner igen det där med att de blir monster när man är själv med dem! hua! men såfort pappa kommer hem igen så blir de som små änglar!!

vad är det för möbler du har tänkt köpa?

2010-02-24 @ 21:08:03
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0