Taikon

 

Alvar har kommit in i nakenfis perioden. Så fort vi kommer hem från dagis så sliter han av sig alla kläder så han bara har blöja kvar, ibland får inte ens den sitta på, men det är väl skönt att slippa kläder för de små och lufta sig är bara bra ;-) Han är även inne på "kan själv" stadiet, eller har varit det ett bra tag och ska göra allting själv. Klart vi låter honom prova men det går inte alltid så bra och då blir han vansinnig, sötnosen.

 

Alvar somnade på golvet och Izabella i Alvars säng. Välkommen till familjen Taikon ;-) De var helt slut båda två. Inte konstigt med massa lek på dagis och sen komma hem till ännu mer lek och bus. Men det var skönt att inte behöva träla vid läggdags då de "ska bara" som Alfons Åberg ;-)

 

Lugn kväll med massa mys har det varit och om en stund ska karln spela tror jag. Tyckte de pratade om det förut i telefunken. Jag får roa mig med en film, men vet inte vilken, någon som kan tipsa om en bra film? Vad som helst utom romantisk drama shit... såna filmer klarar jag inte av..usch! Man kanske skulle se den där svenska serien på 4.an.. Solsidan eller vad den heter. Såg förra fredagen och ja.. vet inte riktigt vad jag ska tycka om den faktiskt. Lite larvig kanske, som de flesta andra svenska serier/filmer. Nej, då föredrar jag amerikanska filmer, men det är väl också det enda som det skitlandet är bra på, filmer. ;-)

 

Vad mycket skitsnack det blev här nu då. Kanske bäst att göra något annat innan jag skriver en hel bok om egentligen ingenting. Ha en kanonkväll hörrni :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

band of brothers..det är ju mååånga filmer o se=)

tack för länken! det är verkligen min stil=)

nathalie vill inte heller ha kläder eller blöja! de kastar hon av sej såfort hon får chansen den lilla busfian!när vi var på modehuset så hade jag dragit ned overallen på henne för annars blir det ju för varmt! hon satt i vagnen..jag kollade på ett plagg och när jag vänder mej om har hon tagit av tröjan..haha..så inte bara hemma hon inte vill ha kläder! men däremot så går hon ofta o ta på sej skor o trampar runt med inomhus!

2010-02-05 @ 21:46:27
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

haha jaa, men den är ju inte mycket större :D

2010-02-05 @ 22:11:03
Postat av: Emma

du, ska du inte till palace o parta med jackie o ngr andra från paradise hotel? haha..det blir nog riktigt galet!

2010-02-05 @ 22:53:43
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

hehe,..söt liten pojke ni har! :) Åh va era barn också så trötta så dom stupade i säng. (i fel säng,,haha). Dom blir ju helt slut på Fredagar efter en hel vecka på dagis osv. Våra somnade i soffan båda två. Men dom går ju upp 5 varje morgon och så är vi inte hemma förrens vid halv 6 om kvällarna. Blir lite kämpigt då ;). Jadu,..filmer är inte det lättaste. Tycker man sällan hittar någon bra längre. Tittade också på solsidan , men jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller vad jag tyckte , ganska typiskt svenskt där det bara ska anspelas på snusk och vara lite löjligt. Någon film jag är sugen på att se är den nya " Farsan" med Fares Fares. Verkar skitrolig ju!! Nu ska jag sova,.resten av gänget sover. Ha det bra. vi hörs. kram

2010-02-06 @ 00:51:27
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma

haha..ja så är det på vårt palacce också..bara en massa fjortisbrudar som är superblonderade o tror de är sååååå coooola..haha..

idag ska vi göra ngt men vet inte vad..dålig fantasi! kram

2010-02-06 @ 11:11:59
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: jossan

han är ju helt psyko, galen! han biter en i fötterna och sätter klorna i tårna på en, när man ligger och sover!

2010-02-06 @ 13:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0