Tisdagsbabbel.

 

Det är nästan lite kusligt tyst här hemma. Knäpptyst. Jag är inte van vid att det är såhär tyst, såhär dags på dygnet. Nej barnen sover inte, de är iväg med sin pappa och skulle fixa nytt grafik kort eller vad det nu var. Något till datorn i alla fall ;-) Jag kände att lite egentid kunde vara nice även om det bara är för nån timme. Jag hinner i alla fall ladda batterierna lite grann så jag orkar med resten av dagen.

 

Igår var vi ute en timma ungefär sen tyckte till och med barnen att det blev för kallt. Jag hade klätt på de mycket kläder, men det var inte alls skönt ute igår. Vi hann leka lite i snön och gräva en tunnel och så, men när vi kom in igen var de såå röda om kinderna och så frusna för att inte tala om mina stackars tår, de var som isbitar. Hur som helst så hoppade vi ner i ett värmande bad och sen fixade jag lite middag åt oss.

 

På tal om middagar så ska jag prova något nytt idag. Jag har inte gjort det förut så får se om det blir bra ;-) Är ingen mästare i köket men ibland får jag mina ryck och prova lite nya saker. Den här middagen innehåller kyckling och massa annat smarrigt. Blir det bra så lägger jag upp receptet här sen ;-)

 

Svaret på min fråga till er är: Jag är både vänster och högerhänt. Skriver med vänster men gör allt annat med höger :-) Det innebär att jag måste vara väldigt intelligent som klarar av det va? Eller? ;-)


Nä ska inte sitta här och uppehålla er mer, utan ska ta och slänga mig i soffan med en tidning eller nåt. Ha en toppen dag kära vänner! Yes, mitt humör är toppen idag, det kanske märks? ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: emma

vad härligt att höra att du är på topp!!! låter alla tiders bra ju!

kyckling är gott så ett recept är välkommet!

haha..du är verkligen intelligent!

2010-02-23 @ 11:23:19
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Jag tyckte att du var väldigt stark på att skriva med båda händer och det är ovanligt, så jag tänkte ifall du kunde vara både och, men det är så himla ovanligt. Jag har en kompis som var så, men hon slutade upp med vänsterhanden och blev senare för svag för att kunna komma igen.



Ballt hur som helst, tycker verkligen att du ska fortsätta som du gör och på så sätt nyttja båda händerna. Själv är jag högerhänt och extremt svag i vänsterhanden...

2010-02-23 @ 11:45:11
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: malin :)

fin blogg! :)

2010-02-23 @ 14:03:24
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Jo brukar de va bus så undrar man kanske, har jag gått rätt he he

Spännande me nytt recept

kram

2010-02-23 @ 15:52:30
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Princess Charming

Hej,..åh vad skönt att läsa att du är på bra humör och mår fint. då blir jag med glad! Härligt att du fick lite egentid,det behöver man ibland. Hoppas ni har det så bra ni kan i snökaoset,det har inte vi :(

2010-02-23 @ 18:53:41
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0