Uppdatering.

 

Igår kom en Kalle Anka tidning med posten. I den fick man med ett stenblock som man kunde skära i och putsa fram en liten dinosaurie. Izabella tyckte det var jättehäftigt :-)

 

Vi pratade lite igår. Det är fortfarande ett par frågetecken kvar att reda ut men allt känns mycket bättre nu i alla fall. Barnen blev så glada när pappa hämtade dom på dagis och var med dom en stund. Jag vill inte berätta just nu vad vi kommit fram till men som sagt allt känns bättre nu och när allt är helt klart så berättar jag hur läget är :-)

 

Morgonen började tidigt idag, det är fortfarande tidigt och om två timmar ungefär ska barnen vara på dagis. Sista dagen på länge då det är lov hela nästa vecka. Vi har inget planerat under lovet, men något skoj ska vi nog allt hitta på :-)

 

Hoppas ni får en bra fredag i snökaoset!


Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Skönt o höra, skönt för dom o ha lov. Då kan dom ligga till 9 men dom e väl uppe me tuppen ändå ha ha

Ha en fin fredag

kram

2010-02-19 @ 07:37:27
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Princess Charming

Åh vilken rolig leksak som var med i tidningen , oftast är det ju bara sådant som inte ens fungerar. Syrran har köpt dinosaurier man får bygga ihop och sen färglägga (i trä är dom) till sonen och han tycker det är så fränt. Han gillar att pyssla och uppfinna hellre än att leka med bilar. Gillar dina barn det med? Skönt att ni har pratat ordentligt,..vet inte vad som knakat hos er men tror ni säkert kan lösa det på bästa sätt i alla fall. Hoppas ni kan fortsätta vara ett par. Blev en aning chockad då jag läste din blogg och allt var gulligt mellan er osv , sen pang hade det skett något. Man brukar kunna få en slags "kris" vid 7-8 år tillsammans säger många. Ni fixar det här gumman...! Skönt med lite lov, då kan ni ha en massa roligt ihop (förhoppningsvis alla 4). Vi har lov nästa vecka med men då ska vi jobba heeeela veckan :(

2010-02-19 @ 09:16:42
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: kaffehörnan

Hej hej du

Då känner du dig 10 kg lättare i magen nu efter samtalet ni hade

Blev de ju en bra avslut på veckan ändå

kram

2010-02-19 @ 15:25:57
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! Jag ska kanske börja med bokrecensioner, men jag vet inte om jag ska eller inte. Så snälla, säg vad just "du" tycker.. :D

2010-02-19 @ 16:38:21
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Det här inlägget hade jag missat, vad skönt att det känns bättre. Berätta endast om du vill sweetieh, det här är ER ensak. Men vill du dela med dig, så finns jag (och säkerligen många fler) här för dig. KRAMAR.

2010-02-19 @ 20:42:29
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0