1 januari 2010

 

Tänk att nu är det 2010, ännu ett år att se fram emot. Vad fort åren går, fortsätter det i den här takten så sitte jag snart på ålderdomshemmet och tänker tillbaka på tiden som gått. Läskigt!

 

Nåja, vi åkte till Johan med familj igår, de bor i ett jättefint hus mitt ute i ingenstans typ. ;-) Även om sju barn sprang runt och busade och det var livat värre så var det skönt att komma från stan en stund. Vi åt god mat och umgicks. Såg en film tillsammans och åt lite snacks. Izabella somnade ungefär 10 minuter innan tolvslaget. Det är ganska strongt gjort ändå med tanke på att hon gick upp 06.30 och inte sov någon middag. Alvar somnade vid 22 tiden och det gjorde även deras yngsta son. Vi andra gick ut och smällde lite raketer och skålade med päroncider haha. Jo, Johan skulle jobba idag och Anna är gravid så blev inte så mycket alkohol igår. Karln drack ett par öl bara. Lugnt och trevligt :-)

 

Spenderade hela dagen där idag med så kom hem för bara en liten stund sen. Barnen somnade i bilen på vägen hem så de ligger helt utslagna i sina sängar. Jag ska också sova strax är helt slut själv. Det har liksom varit full rulle hela dagen idag.

 

Hoppas ni alla hade det trevligt igår och att ni får en bra start på 2010!


Lämna ett avtryck
Postat av: Sandra och Novalie

Låter som en riktigt trevlig kväll! :)

2010-01-01 @ 22:36:47
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Ni hade inga bilder från gårdagens firande? Blev det några raketer? Jag har lagt ut en hel del bilder i bloggen nu :)

2010-01-01 @ 23:33:21
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

det låter som en fin nyårsafton=) hoppas detta året blir kanonbra! det tror jag nog=)

2010-01-02 @ 00:07:43
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0