3.e januari.

 

Denna morgon har bestått av en hel del lek. Izabella lagade mat åt mig och Alvar lekte med tågbanan. Sen byggde vi lite med lego och lekte med bilarna. Alvars rum ser ut som ett bombnedslag nu så ikväll blir det att städa. Känns lite onödigt nu eftersom de garanterat kommer stöka ner igen.

 

Alvar är så söt när han vill att man ska leka med honom. Han kommer fram och så säger han "mamma kooom, leka mig" och visar med gester att han vill att man ska komma. Han börjar prata mer och mer nu och det är så himla kul att höra!

 

 

Efter att vi lekt en stund och ätit frukost och allt sånt, så bestämde vi oss för att gå ut på en promenad. Vi knallade ner till stan för att köpa hostmedicin. Det var inte roligt inatt. Har fått sån himla jobbig hosta så trodde nästan lungorna skulle följa med upp. Uscha. Förresten det var för jäkla kallt ute idag. Men vi ska nog ta och klä på oss en massa kläder och gå ut en stund sen, åka lite pulka kanske. Får ju passa på medan snö finns :-)

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Myntdrottning

Nu har jag lagt in adressen till den här bloggen och hoppas att det blev rätt. Jag önskar dig, även här, en God Fortsättning :)

2010-01-03 @ 17:19:15
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggerinan
Postat av: Emma-Lou

Låt honom röja, det kommer att vara en process i sig tyvärr. Vi hade en röjande Z här i höstas (säkert "seeee mig, glöm mig inte" iom att J kom till världen), som varade i 1-2 månader. Ganska jobbigt, men det gick över, nu har han inte röjt på ett par månader. Idag var det kaaaaaaaaaaaaaaallt ute, blääääääääää. Men ut kom vi och vi har nu gått en ganska OK promenad. Iom att jag varit dålig på att komma iväg pga. alla helger, så har jag ju blitt lite stel :/ Men det blir nog bra snart igen, bara jag inte fuskar mer. Skönt att du inte har haft ont mer :)

2010-01-03 @ 18:47:33
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Josefine

haha tänkte inte ens på rimmet :P

mm, jag vet faktiskt inte om jag ska sova hos mamma eller om jag ska hem. lutar åt att åka hem. Gäller ju bara en timme extra, plus att jag slutar tidigt imorg. Följer du med till komvux imorg, vid 12?

2010-01-03 @ 20:45:40
Postat av: jossan

jag vet:P och jag ska :D

2010-01-04 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0