Älskade sötnosar

Jag älskar mina barn så mycket att det gör ont!

 

Alvar ropade på mig och jag gick till honom. Han ville att jag skulle leka med honom, trött som jag var så sa jag att jag skulle låna hans säng och vila lite, mest på skoj dårå. Sötnöten kom och gav mig hans napp och filt och sa "mamma låna" hehe. Så söt så man smälter.

 

 

Izabella kom och var ledsen förut.

Izabella: jag har inget tuggummi i fickan.

Jag: Va? (hon har inte fått något tuggummi därför blev jag lite ställd)

Izabella: men om inte det ligger i fickan så är ju det borta!

 

Jag var tvungen att anstränga mig för att inte skratta. Okej, kan låta elakt att skratta när hon var ledsen, men hon såg sååå himla söt ut och var sådär gulligt ledsen...hm..eh...om ni förstår vad jag menar?

 

Busungarna vill inte riktigt sova. Izabella är fortfarande vaken och kollar på när pappsen spelar. Jag var och la Alvar i sin säng för en stund sen, läste och sa god natt men inte har han somnat än heller! Klockan är mycket nu och de har hållt i gång sen tidigt i morse, så jag hoppas de somnar snart. Kanske får man sovmorgon i morgon dårå? Nja, vågar inte hoppas på det, men det skulle ju vara skönt ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emanuel Nilhzon

Hehe söta =)

2010-01-16 @ 03:03:46
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Emma

söta som socker båda 2!! klart man kan skratta lite...jag har svårt o hålla mej för skratt ibland när nathalie gär nhy dumt! för hon ser så söt ut då..

2010-01-16 @ 03:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0