Ännu en härlig dag!



I förmiddags kände jag mig lite rastlös och fick ingen ro i kroppen så bestämde mig för att städa och medan jag ändå höll på så möblerade jag om i Alvars rum. Det ser lite tomt ut men det ska dit en annan hylla sen så han får plats med alla sina leksaker. En del av dom är kvar i Izabellas rum pga platsbrist. Vill gärna inte ha dom liggandes på golvet även om det är där de tillbringar mest tid haha, puckat eller hur?!




När vi städat klart så blev det lite lek, barnen gjorde kullerbyttor och dansade omkring på Alvars rum medan vi fixade lite lunch, efter lunchen blev det att gå ut och åka pulka som ni fick se video på i förra inlägget.




När vi kom in igen blev det ännu mer lek och idag var det tågbanan som gällde. Det är så roligt att se när de leker tillsammans sådär :-) Efter ett par timmars lek blev det middag och efter den tog vi det lugnt och varvade ner lite. Såg en film och myste innan det blev läggdags för barnen. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska se en film eller bara slöa här framför datorn. Blir kanske både och ;-)

Alla bilder är klickbara.

Lämna ett avtryck
Postat av: Diana - Gravid ♥

Mysig blogg!

2010-01-10 @ 00:18:20
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: emma

supersöta bilder!

2010-01-10 @ 00:44:52
Postat av: josefine

kringlor? äkligt...:D

2010-01-10 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0