Äntligen fredag!

Tröttis Alvar igår.

 

Jag har aldrig någonsin haft mensvärk innan, men tror jag fått det idag. Det gör liksom ont vid äggstockarna eller ja, där nånstans. Ska det kännas så? haha.. ja, jag vet ju inte eftersom jag aldrig haft det innan och kan man få det andra dagen man har mens? Annars är det väl något annat som spökar, vad vet jag.

 

Jag somnade inte förrän strax efter 23 igår så idag är jag lite tröttare än igår morse, men barnen är snälla idag. Har inte varit så mycket bråk än. Lite skrik om en leksak men det ordnade vi upp snabbt. Det är väl så med syskon, att de gärna vill ha samma sak som den andra. Många gånger har jag faktiskt tänkt på att köpa dubbelt av allt haha då slipper de ju bråka om leksakerna i alla fall ;-)

 

Vi ska om en stund klä på oss och gå till dagis och skola. Ingen lång dag idag heller, så himla skönt. Sen är det äntligen helg igen! Ska bli skönt att få vara hemma med de jag älskar mest. Bara umgås och hitta på skojsigheter. Har inga planer för helgen men lär bli en hel del lek och bus i alla fall :-)

 

Hoppas ni får en bra fredag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

ja nu är det då äntligen fredag!! skönt värre! HEHE,,,men om de hade haft samma leksaker så hade säkert bråkat ändå,..syskon är syskon :). Jag tycker ni verkar ha så himla snälla barn. Hoppas ni får en trevlig fredag. Vad ska ni göra ikväll??

2010-01-22 @ 10:43:19
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Det kan nog mycket möjligen vara mensvärk du har.. Efter graviditeten med J, har jag fått det konstigt med värken (alltid haft fetaste)... nu får jag det värre och värre för var dag som går...så tredje dagen är värre än första...därefter trappar det ned...

2010-01-22 @ 11:27:18
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: Emma-Lou

Handla det sista inför festen imorrn, godis, tårtgrejer :-)



Jobbigt med värk du, men det är övergående, se det så. När den är helt över, så är det en heeeeeel månad kvar tills nästa.

2010-01-22 @ 14:34:42
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0