Det är för kallt..

 

Vi hade tänkt vara ute en stund förut, men slutade med att vi bara gick till affären fram och tillbaka. Det var fruktansvärt kallt ute ungefär som att gå in i en frys när man klev utanför dörren. Usch! Inte ens barnen ville vara ute och leka i kylan, trots att de hade dubbla byxor och tröjor under overallen. Men även om vi bara varit hemma sedan dess så har det blivit en väldans massa lek och så fixade vi lite mat. Idag blev det chili con carne och det satt fint i magen :-)

 

Har fått sån jobbig huvudvärk nu så ska slänga mig i en varm dusch, fryser som en gnu, och sen ska jag nog vila lite. Karln och barnen ligger i sofforna och ser på film så får passa på medan det är lugnt här hemma hehe.

 

Förresten, det är inte farligt att lämna ett avtryck, jag bits inte... promise!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Men fy du för huvudvärk, hoppas att det går an med vilan. Vad är det för typ av huvudvärk tror du? Vätskebrist? Drick mycket vatten, sedan brukar kaffe hjälpa mig mot huvudvärk :) Då måste man dricka lite vatten efteråt eftersom kaffe är vätskedrivande :) Hoppas du mår bättre snart, kram.

Postat av: tessan

man piggna ju till när man klev utanför dörren iaf =)

2010-01-05 @ 19:47:07
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: josefine

Nehe, det är inte alls kallt ute ;) haha bara sisådär 16minus. Tänk på mig som får jobba i kylan.

2010-01-05 @ 20:44:43
Postat av: Lina

sicken härlig blogg :D

2010-01-05 @ 21:44:49
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Emma-Lou

Skönt att det är bättre med dig nu, du får vila ut ordentligt! Bra att du hann med en varm dusch nu. Om huvudvärken fortsätter imorgon, kanske du kan be gubben att ta ut barnen så att du får vila huvudet lite. Det är inte så kul att röja med barnen, när man har en jobbig huvudvärk. Jag hoppas att du blir bättre snart.

2010-01-05 @ 21:55:24
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: emma

haha..är du säker på att du inte bits??? du verkar ju otroligt farlig :P

oj vad kallt ni verkar ha det! hua! hoppas det blir lite mindre minus imorgon så ni kan vara ute o leka!

2010-01-05 @ 22:08:50
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0