En liten sovmorgon.

 

Idag fick jag äntligen lite sovmorgon. Barnen vaknade 07.30 men karln gick upp med dom då så jag låg kvar i sängen till ganska nyligen. Så skönt. Just nu badar familjen så tänkte passa på att skriva lite här. Har ju blivit ganska dålig på att uppdatera som förr. Men blir nog lite mer ordning på det när vardagen sätter igång. Börjar skolan igen den 14.e och då börjar även barnen på dagis igen. På tal om det så ska jag sätta mig ner ikväll och kolla schemat och fixa med dagis tiderna. Karln får veta sina nya tider den 11.e så vi får hoppas han får bra tider.

 

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Ska höra av mig till Becka lite senare och se om de har tid att träffas en stund, kanske åka lite pulka eller så. Vi får se helt enkelt. Tar dagen som den kommer, måste i alla fall handla blöjor för det fanns bara tre kvar och lilleman är inte helt blöjfri än. Sen måste jag även skicka iväg lite kläder som jag sålt på tradera.

 

Nu ska jag fixa frukost till oss och sen vakna till ordentligt innan dagen sätter fart. Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vad skönt att du fick lite sovmorgon, det fick min man också idag :) Idag var det tänkt att jag skulle hurta till det med hela två promenader och så alla övningar, men jag känner mig inte så bra just nu, har ont i halsen och känner mig hängig. Det kan ju vara för att jag är trött (sov 2-3 timmar bara), men det halsonda vetifan vad det beror på... Eller det gör liksom inte ont i halsen, utan i gommen? När jag sväljer alltså. Knepigt det där.



Får du in mykcet på Tradera? Ska själv sälja av en heeeeeeel del mammamkläder nu till våren, så jag kör av allt direkt efetrsom jag köpte på mig en del kortbrallor, klänningar osv.

2010-01-04 @ 12:32:21
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Sanna M

Hej, och tack för din kommentar på min blogg :)

Vilken söt bild det var i detta inlägg på din son! Och så tycker jag att det låter väldigt skönt att du fick ligga kvar och vila medans karln gick upp med barnen! Ibland behövs verkligen det!

2010-01-04 @ 12:43:26
URL: http://tabubloggen.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack, det känns mycket bättre nu efter en massa frisk luft och kaffe :)



Vilka charmtroll du har, jättefina :)

2010-01-04 @ 15:47:53
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: emma

skönt att du fick sovmorgon! du om någon förtjänar det!! idag har vi städat ut julen!

2010-01-04 @ 16:29:34
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Jag har varit ute på en promenad ikväll, BARNFRI!

2010-01-04 @ 21:17:10
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0