En väldans massa snö.

 

Det har kommit sjukt mycket snö idag. 10-15cm. Jag som ville att våren skulle komma, att det ska bli varmt så man slipper ha på sig så mycket kläder när man går ut! Kollade vädret förut och nu ska det bli sådär kallt igen 10-11 minusgrader. Jag vill inte mer..

 

Tack för era fina kommentarer, fler bilder på håret kommer i morgon. Jag är så otroligt trött och skulle kunna somna här och nu om jag bara blundade, men först ska jag fixa ett par saker och sen blir det sängen för att soooova! Äntligen haha. Usch, vad jag tjatar om min trötthet. I morgon lovar jag lite roligare inlägg.

 

God Natt!


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

Ja men strunta i dom som tycker "ja men du har valt att skaffa barn",..dom vet ju inte vad det innebär att ha barn i så fall. Får man ingen sömn så orkar man ju ingenting,..klart man måste f¨undra hur man ska kunna göra för att de ska sova bättre osv. Jag tycker ni verkar ha jättefina och snälla barn :). Jättebra att du unnat dig lyx idag,..det är du värd. Det kommer få dig att känna dig piggare. Det här vädret gör ju att man blir astrött. Det känns som om jag håller på å bli sjuk. Har varit en jobbig vecka på alla sätt och vis :(. Hoppas den snart är över och man kan ta nya tag nästa vecka. Ska starta en tvättis sen sova. Många kramar

2010-01-27 @ 21:56:30
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: jossan

Nu har jag skrivit!

2010-01-27 @ 21:56:30
Postat av: Emma

känner igen det där med o vara trött o vill sova men kkan inte för då vakna man på natten! men jag själv hoppas på o sova liiiite tidigare idag än igår! hua vad seeegt det är

2010-01-27 @ 22:06:12
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Madde

Haha aa eller hur tror dock inte att dom går med på att bygga ut hyreslägenheter riktigt. ;)

Haha.

Är allt bra med er?

Kramar.q

2010-01-27 @ 22:32:24
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Kaffehörnan

Attans kallt, du får ha mjukispälsen på dig

Fin bild, du tar alltid bra bilder

Jag tänkte på du skriver / här och nu - jag tänkte på en ramsa har du sett segemyr så sa dom här o nu prärien. Ja ja bara ett infall he he

Gonattkram

Gött me dina hårbilder

2010-01-27 @ 23:18:08
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0