Fredag morgon.

(ignorera röran i bakgrunden)

 

Kan ju konstatera att det blir att städa Izabellas rum när vi kommer hem sen. Ser ut som ett bombnedslag rent ut sagt, usch! Tidig morgon idag med, nästan för tidigt. Vad hade man räknat med egentligen när barnen somnade redan vid 19 igår kväll? Jag somnade nog inte förrän 00.30 så man är lite småseg såhär på morgonen. Trots det så har vi hunnit leka en stund, Alvar agerade en söt pippi långstrump och Izabella gjorde smörgåsar till mig med sin brödrost ;-) Frukosten är också avklarad och nu väntar barnen på att få gå iväg till dagis, skönt att de trivs och tycker det är roligt att gå dit :-)

 

 

 

När min syster var här sist så fick hon för sig att klippa Izabellas lugg, den blev alldeles föööör kort och ojämn :( Jävla Jossan! Som tur är så växer den ut ganska fort :-)

 

Ha en bra dag allesammans!


Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Oj de låter lite oroande me bombnedslag

Du får stänga dörren bara

Fint o få nyrostat bröd

Ha en fin fredag

kram

2010-01-15 @ 13:24:11
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Anonym

vet inte vsart:) men jonna ska ju flytta hem till sin mamma.

2010-01-15 @ 13:33:33
Postat av: Princess Charming

Hejsan på dej denna fredag!! Princess charming som skriver (ifall det står anonym igen,,hmm). Hörru sådan där oreda om inte värre har vi vääldigt ofta här hemma,..börjar vänja sig,,hehe :). Men barnen blir väl stora de med och förhoppningsvis städar de sina rum själva då,..fast å andra sidan kommer de väl in i tonårstrots lagom till dess =). Sonen som är 7 år och definitivt bra dagar och städar av bara farten och då kan även andra rum bli städade,..men det händer bara när lust och ork faller på,..men jag tackar för det lilla. Dottern som är 3 år kollar bara på alla sina grejer och ska leka en massa så jag har lagt ner projektet med att försöka få henne att städa ( eller i alla fall en liten stund..haha). Sååå söta barn ni har,..vet att jag tjatar om det,..men det kan man ju som förälder aldrig höra för mycket,,eller hur?! Det där med ojämn lugg...inget slår när jag klippte sonen med en ny nagelsax :). ha det gott..kram

2010-01-15 @ 15:10:52
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Jossan

För att hon vill det.

2010-01-15 @ 15:19:12
Postat av: emma

söt pippi=) det blir ju alltid stökigt när barnen leker men de har ju iaf roligt!

isabella är söt som en ängel trots sin korta lugg! hoppas ni får en bra kväll

2010-01-15 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0