Gillar Måndagar.

 

De flesta gillar INTE måndagar. Jag kan hålla med till en viss del. Jag gillar inte att behöva gå upp extra tidigt, och jag gillar inte att helgen är slut och man måste tillbaka till vardagen. Men måndagarna är helt okej ändå för jag slutar redan 11.20 och vem har egentligen den lyxen? hihi

 

Har hunnit handla hem lite nödvändigheter nu efter skolan, blev även lite annan shopping då det var halva priset på barnkläder hehe, bilder får ni se senare. Nu ska jag ta och plocka ordning i Alvars rum och ta lite bilder på resultatet så ni kan få se det sen :-) Syster undrade också om jag ville följa med henne och handla sen, men får se om jag har tid, ork, lust och så.. Känns inte sååå lockande att dra iväg igen ;-)

 

Hoppas ni har en bra måndag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Daniel

ojoj sluta 12 på en måndag... det kallatr jag verkligen LYX!!!

2010-01-25 @ 15:16:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: jossan

du träffade ju mig också :D

2010-01-25 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0