Humöret på topp!

Izabella fotade lite igår ;-)

 

Skulle precis skriva lite här, men så ringde min käre far och nu kom jag av mig helt och kommer inte ihåg vad det var jag hade tänkt skriva här. Så det kan bli ibland. Fast iofs, något kommer jag nog på att kladda ner ska ni se.

 

Idag har barnen än så länge varit ganska lugna, lite gnäll på Izabella när vi skulle hem från dagis men annars har de varit glada och snälla :-) Ordningen är återställd hehe. Vi har hunnit leka en stund och ska strax börja med middagen. Idag hade vi tänkt göra pizza och det gillar barnen. De tycker det är skoj att få lägga på osten och skinkan och det andra man nu vill ha på :-)

 

Min syster kom förbi en stund förut också innan hon skulle till jobbet. Hon hämtade en flaska vin som hon ville köpa av mig så det fick hon. Jag dricker inte vin ändå så jag klarar mig alldeles utmärkt utan ;-) Hon var även lite nere pga sambons ex som ljuger och hittar på massa skit. Förstår mig inte på folk ibland alltså usch. Skulle kunna skriva en hel bok om vad jag tycker om såna människor, men idag är inte en sådan dag att jag orkar lägga energi på såna tråkigheter. Idag är en bra dag, humöret är på topp och det ska ingen få förstöra :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar dig en trevlig kväll! =)

2010-01-22 @ 17:35:25
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Claudia

tack :)



allt bra idag?

2010-01-22 @ 18:04:20
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Emma

vad härligt att du är på topp idag!!

synd att din systers sambo har en sån retard till ex!!

du behöver ju inte ngn bantning! du är ju fin som du gumman!!

hoppas ni får en mysig fredagskväll tillsammans med den goda pizzan=)

2010-01-22 @ 19:54:37
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

åh så härligt att höra att humöret är på topp. Nej låt ingen få förstöra varken ditt eller din systers humör ( lätt att säga jag vet). Hon får sätta bruden på plats :). Nej jag vet vad jävligt det kan vara..usch och fy. Skönt att höra att ni har en bra dag och att ni tänker ha en mysig kväll. Pizza lät gott,..kul för barnen att få hjälpa till =). Vi har haft en bra dag och kväll. Stack iväg och handlade lite sen gjorde vi god mat och mös framför en dvd vi köpt (tzatziki)..barnen gillade den skarpt!! Ha en fin kväll hörs imorgon

2010-01-22 @ 20:50:16
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0