Ingen brist på fantasi här inte...

 

Izabella: Jag har lagat mat till dig mamma

Jag: Åh, vad snäll du är, det blev jättegott (låtsas äta)

Izabella: mmm..nu blev du jättemätt

Jag: ja, det blev jag uscha, måste lägga mig ner

Izabella: nej, du måste till doktorn för du har ont i magen

Jag: Jaså okej, ja då är det bäst jag går till doktorn

Izabella: vänta...(låtsas ta på sig doktorskläder)

Izabella: sådär, du har ont i magen

Jag: ja, jag har jätteont i magen

Izabella klämmer och känner lite

Izabella: Ojdå, det kom en bebis

Jag: Va? kom det en bebis?!

Izabella: ja, och nu kommer en till

Jag: en till?!

Izabella: ja, en monster bebis

Jag: näää jag är ju rädd för monster

Izabella: hihi, den biter dig i kinden

Jag: men då blir jag ju ledsen

Izabella: Alvar!!!

Alvar kommer in

Izabella: Alvar du måste trösta mamma nu

 

Hahaha, detta är från när jag och Izabella lekte på hennes rum förut. Knasungen!


Lämna ett avtryck
Postat av: emma

sååå gulligt! barn är så underbara!

vad duktig han är alvar som har på sej tooosor :P hur gammal är han nu?

jag tror nog din man är snäll men bilden var rolig--hihi..

2010-01-02 @ 23:52:25
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: jossan

haha. ne gör inte mkt., ska åka o jobba.

2010-01-03 @ 12:51:42
Postat av: tessan

haha vilken fantasi =D

2010-01-04 @ 10:28:00
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0