Kärlek <3

Om du bara visste hur mycket jag älskar dig! Hur mycket du betyder för mig! Hur glad jag är som har dig och att du fortfarande ger mig en pirrande känsla i kroppen trots att vi varit tillsammans i snart 8 år!! Fast tja, jag har ju sagt det till dig sååå många gånger så jag antar att du vet hihi.

 

Det var en kort dag i skolan idag så nu är jag hemma med Izabella. Älsklingen och Alvar åkte nyss till Linköping. De ska bla träffa J och sen skulle älsk på ett möte. Faktiskt lite skönt med "Izabellatid" inte ofta det händer. Så nu ska jag ta hand om disken lite snabbt och sen blir det lek med stumpan. Får se vad hon vill hitta på.

 

Hoppas ni haft en bra dag gott folk!


Lämna ett avtryck
Postat av: louise

sv: jaa verkligen :)

2010-01-18 @ 13:55:55
URL: http://louisejohanssons.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Wow, ni har verkligen varit ihop länge ju.. Flera år innan barnen kom ju! :) Najs! Vi har varit ihop i....hmm.. 6 år snart.



SV: aaa, ändrar om i designen, mest för att få iordning på kategorierna liksom.. Var inte riktigt nöjd med förra designen...tycker det saknas lite grejer...

2010-01-18 @ 14:07:10
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: lucifer

jaså du du känner så!!



det är ju bra de. hehe



puss

2010-01-18 @ 15:45:28
Postat av: Anonym

På torsdag, hur eller när är ni hemma då? För jag jobbar 10-14. Sen ska jag jobba kvällen också. Så tänkte att jag kunde komma till er i mellan om ni är hemma.

2010-01-18 @ 16:08:10
Postat av: Emma-Lou

Fast ni har varit ihop längre innan barnen kom. Jag blev gravid med Z när jag och S endast varit tillsammans i 1 år och 2 månader.. :)

2010-01-18 @ 17:15:39
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: Princess Charming

Åh vad fint skrivet. Man blir liksom lite rörd fast man inte känner er :). Älskar romantik..ler. Jag och mannen har varit gifta i 7 år men tillsammans i evigheter,..tiden går fort när man har roligt, eller hur =). Linköping skrev du,,där har vi bott. Har syrran där uppe. Visst är det underbart att bara få umgås med det ena barnet ibland. Det behöver man.

2010-01-18 @ 19:28:03
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0