Kryssning?

 

Jag sitter och kollar runt lite efter något skoj som vi kan hitta på vår lilla familj. Såg att vikingline hade såna där familjekryssningar, med lite underhållning för barnen och grejer. Så det kanske är ett alternativ att åka på en kryssning tillsammans med barnen :-) Ska dock prata med karln först och se vad han tycker. I sommar har vi i alla fall tänkt göra en mindre resa. Om det blir inom eller utanför Sverige återstår att se. Något kul ska vi i alla fall kunna hitta på tycker jag. Något utöver det vanliga så att säga :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Åh, skoj med kryssning. Vi ska också åka någon helg :) Tror det blir i mars typ :) Inget datum bestämt dock.



SVAR: Fruktpuréer tror jag att jag introducerar om minst två veckor, elelr en månad. Så detta kalas i bloggen är numera infryst :)

2010-01-12 @ 13:29:19
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: iDdLA

sv; tandläkaren suger ruggigt hårt :/ skulle göra klart min rotfyllning.. fast det gick smärtfritt iaf :)

2010-01-12 @ 13:52:45
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0