Shoppingrunda!

Vi hade inga planer för dagen och funderade på vad vi skulle hitta på. Jag tyckte en shoppingrunda vore på sin plats för nu var det ju ett tag sen ;-) Vi tog en promenad ner till stan och kikade i olika butiker, vi fick med oss en del hem och här nedan kommer bilder på det...

Jag var ute efter en svart enkel tröja till Alvar och Lindex har ju ta tre betala för två, väldigt bra Izabella valde tröjan som ni kan se på bilden och sen ville hon ha den där fjädergrejen och ett Hello Kitty diadem, så det fick hon.

Alvar fick då dessa tröjor..

och de här jeansen.

Karln köpte tre enkla linnen

och jag köpte stuff till håret och örhängen som inte är med på bild. De får ni se en annan dag, för bilden på dom blev så dålig.

Sen fick barnen även "lite" nya filmer De hade en box med 12 filmer i på Åhléns för bara 118,50 billigt och bra!


Lämna ett avtryck
Postat av: Claudia

jodå, med mig är det bara bra :)



vad ska du göra ikväll då?

2010-01-23 @ 14:40:52
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Sandra och Novalie

Då har barnen fullt upp nu då och kolla på alla filmer :)

2010-01-23 @ 15:10:27
URL: http://novaliesmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

väldigt fina kläder ni har shoppat!

det var verkligen bra pris på filmerna! det ska ag kolla in om det finns här på åhlens också!

vi ska ha vänner på middag ikväll..vad ska ni hitta på?

2010-01-23 @ 15:30:28
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

du kan få ta bort den där texten högst upp. och sen typ rama in rubriken?

2010-01-23 @ 15:37:42
Postat av: Anonym

men jag vill ha svart bakrund på min blogg

2010-01-23 @ 16:05:06
Postat av: Jossan

NEEEEEJ! helt svart bakrund. Headern också! :) och sen vill jag ha ram runt där man skriver!

2010-01-23 @ 16:35:49
Postat av: josss

kan du försöka ta bort min profilbild? jag får inte bort den, har även testat att ladda upp ny bild, men de är samma bild kvar ändå.

2010-01-23 @ 17:58:23
Postat av: princesscharming

Åh vilka fina kläder ni köpt. Kul att få se =).

2010-01-24 @ 09:59:22
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0