Storasyster och Lillebror

 

Jag vaknade av att barnen var lite högljuda, skulle gå och säga åt de att vara lite tystare. Hittade dom såhär *pekar på bilden* Izabella läste bok för Alvar om än lite väl högljud. Så himla sött och mitt hjärta smälte en aning ;-)

 

Nu ska vi snart klä på oss och gå ut en sväng, blir även att knalla förbi affären idag med. Huvudet var inte riktigt med igår så vi glömde lite saker, sen ska jag även skicka iväg sista paketet med kläder som jag sålt också. Såg att det skulle vara väldans kallt idag, så det blir att ta på sig rejält med kläder och vandra omkring som en michelingubbe ute hehe.

 

Hoppas ni får en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Kom i säng bra tid (kl 01, tjatade på maken ett bra tag), men inte somnade jag i god tid för det, näääää! Somnade runt 5-6 imorse. Har dock sovit lite middag här mellan 12:30-14, och det var skönt.

Postat av: jossan

okej

2010-01-05 @ 15:43:27
Postat av: Ida

Gud så sött! Härligt med syskonkärlek..

2010-01-06 @ 11:27:19
URL: http://www.metrobloggen.se/idus83
Postat av: Kaffehörnan

De förstår jag att de kändes bra

Utan att läsa texten bara kolla på bilden

Hade denna bild varit med i typ årets bild, hade den vunnit med hästlängder

Ömhet, kärlek, gosighet

Man blir glad helt enkelt

kram

2010-01-07 @ 21:30:13
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0