Sunday

 

Jaha, då var det söndag igen. En riktigt slappardag. Fast ja, vi har faktiskt inte slappat sååå mycket. Var och handlade lite och kom hem för en stund sen. Fick i mig en varma koppen till lunch och barnen fick korv med bröd. Ska strax ner till tvättstugan och sen blir det att städa lite och slappa. Ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva för det har ju inte hänt något särskilt faktiskt.

 

Hoppas ni har en bra söndag!


Lämna ett avtryck
Postat av: joss

tvättar du jämnt eller?:)

2010-01-31 @ 13:35:39
Postat av: Anonym

du ska ju tvätta jämnt nä'r jaf frågar om ni kan komma :D

2010-01-31 @ 14:32:21
Postat av: Anonym

okok

2010-01-31 @ 15:07:41
Postat av: Princess Charming

hehe,..ja fy fasen för all tvätt man har jämt. Vi har nog mest tvätt i hela världen..suck! Mannen min hänger en massa nu och mer ska det tvättas,..han har lagat mat och försökt plocka här och tagit hand om barnen. Känns ruttet när man inte orkar något :-(. Men jag har duschat med barnen nu och så ska jag sätta mig i soffan och spela lite wii med sonen. Sen vila,..! Hoppas ni har en fin kväll...kramar om

2010-01-31 @ 17:23:52
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma

skönt med en slappardag trots tvätt..har ni egen maskin? jag skulle aldrig orka gå till en tvättstuga med alla kläder o tvätta på bestämd tid o dag..

ja vi kikar lite på hus..finns så mkt man vill ha=)

hur bor ni?

2010-01-31 @ 17:58:08
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0