Torsdag.

Detta lekte vi med igår :-)

 

Jag var verkligen brutalt trött igår och somnade redan vid 22. Det var skönt kan jag tala om för er. Upp tidigt i morse knalla iväg till dagis och vidare till skolan. När jag väl kommer dit var lektionen inställd pga att läraren var sjuk och de hade inte fått tag i någon vikarie. Segt. Så jag knallade hem igen och har tagit mig en varm och skön dusch. Frös så himlans mycket. Ska tillbaka till skolan om en stund. Nästa lektion börjar 9.50, så har en liten stund till på mig att bara ta det lugnt. Har lite huvudvärk också, men får ta ett par panodil och hoppas den försvinner. Blir så segt att sitta i skolan annars.

 

Idag tror jag att min syster skulle komma förbi efter att hon slutat jobbet. Hon sa något om det häromdagen men har inte hört nåt mer så får se hur det blir. Annars blir det nog bara att ta det lugnt och leka lite här hemma i eftermiddag.

 

Hoppas ni får en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

skönt att känna sej riktigt utvilad på morgonen! man gör ju så sällan det nuförtiden!

hoppas du slapp huvudvärken sen stumpan

2010-01-21 @ 15:01:10
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Princess Charming

Hej,,har varit jättedålig idag därav inget roligt skrivet från mig :(,men hoppas ni har haft en bra dag. flexitracksbana..jo jag tackar dom är roliga :)

2010-01-21 @ 16:01:39
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0