Underbar dag.

Då var denna dag snart över. Förstår inte var tiden tar vägen.

 

Vi var ute en stund på förmiddagen och åkte lite pulka, blev även en promenad och efter en stund tappade jag känseln i hakan haha. Det var sååå kallt. När vi kom hem igen fixade jag lite mat åt oss och idag blev det stekt fisk, potatis och en supergod kall dillsås. Mumma! Efter maten blev det lite vila för oss allihopa. Alvar somnade dock en stund. Vi var så frusna så vi la oss allihopa i stora sängen med massor av täcken och kuddar, läste lite böcker och bara myste :-)

 

Efter någon timmer mysande blev barnen lite rastlösa och det blev dags för lek. Vi byggde med legot och tågbanan, sen körde vi bilarna och lagade mat, bäddade ner dockor och nallar i sängen osv.. Man hinner med mycket på kort tid då barnen är väldigt ombytliga i sitt lekande haha.

 

Det har hur som helst varit en bra dag :-)

 

Förresten hittade en sida där man kan tjäna pengar på att läsa mail. Vet dock inte hur bra den är, men kan ju vara värt att prova ;-) För att komma till sidan klicka HÄR!

 

Nu blir det film och mer mys innan läggdags!


Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Hej supernice tjej

Så härlig dag ni haft, de var en hel del år en man lekte me tåg. Hade själv en tågban med hinder tunnlar. Ha de fint

kram

2010-01-08 @ 22:12:41
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: emma

härlig dag ni har haft..vi har varit hos barnens mormor o mofar ikväll o det tyckte dem var skoj

2010-01-08 @ 22:40:08
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Juuppp, jag har lockigt hår, men gör det alltid rakt :P Man brukar alltid vilja ha det man inte har ;) Därför gör jag håret rakt jag, eller lite smått fall bara :P Har ni trollat fram filmen jag rekommenderade?

2010-01-08 @ 22:44:52
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: jossan

vem vet :) ni får väl komma annars :D

2010-01-09 @ 00:32:55
Postat av: Emma-Lou

Dina barn är himla fina du. Jag ska försöka få upp lite videobloggar jag också. Snart. Haha.

2010-01-09 @ 18:11:53
URL: http://emmalou.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0