Våran Lördag.

Izabella och Alvin

 

Idag har det inte blivit mycket bloggande, belive it or not, jag har faktiskt ett liv utanför bloggen också ;-) Vi var och hälsade på Johan med familj idag och Izabella fick ju äntligen träffa bebisen, Alvin, som hon tjatat om nu ett tag :-) Hon smög fram till vagnen där han låg och tittade lite, viskade att hon ville hålla honom, han sov just då så det gick inte. När han väl vaknade och hade fått mat så fick hon hålla honom en stund, och hon tyckte det var så roligt och ville ha en bebis hemma också haha, men det får allt vänta ett tag till ;-)

 

Älsklingen och Alvin

Alvar och bilen.

 

Älsklingen hjälpe till att fixa nåt på datorn och Alvar hittade bilen direkt..of course ;-) Vi blev bjudna på mat och hade trevligt som alltid. Det var dock inte lika trevligt när vi skulle hem sen. Johan skjutsade oss till tåget innan han skulle till jobbet och vi missade såklart tåget med bara några sekunder, sååå irriterande. Nästa skulle gå en timma senare och jösses, amalius i himlen...vad skrev jag där egentligen?...aja, det var brutalt kallt!! 24,7 minusgrader.. det var inte skönt att stå där och det fanns ingenstans i närheten att gå in heller. Men bestämde oss för att gå till macken en bit bort och köpa lite varm dricka.

 

Hem kom vi till slut efter tågförseningar och allt vad det var. Hoppade in i en varm dusch och det har nog aldrig varit så skönt att duscha som det var förut! Sen blev det kvällsmat och lite mys innan barnen somnade som små stockar! De var trötta efter dagen, nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag ser på Livets hårda skola. Den filmen har ett sånt bra budskap och den är verkligen jättebra! Se den :-)

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

Nej men guuu så söt bebis :). Ni måste haft en riktigt lyckad dag förutom att ni höll på att frysa häcken av er då förstås! Jobbig kyla nu tycker jag. Hoppas ni inte blir sjuka nu efter att ha varit ute och blivit så kalla (fast sjuk kan man bli ändå ju). Irriterande att missa tåget med bara några sekunder,..stor suck! Här är jag och sonen själva hemma, de andra två är iväg och storhandlar i stan. De hade hittat ett billigt spel till wii:et också så jag anar vad aktiviteten kommer att bli här ikväll :). Ha det gott,..kram

2010-01-30 @ 20:16:46
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Princess Charming

ja det är grymt tråkigt att vara sjuk. Vill bara sova nu , men har sonen hemma själv. Orkar inte ens va med honom eller något. Känns så surt! Hoppas de kommer hem snart så jag kan gå och sova. Ja visst blir man bebissugen när man ser någons bebis,..det brukar kunna starta processen..skrattar! =O). Förresten fina bilder från idag. ha en fin kväll...kram

2010-01-30 @ 20:33:17
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma

herregud vad kallt ni har det!!! alldelles för mkt! vi har också haft kallt o blåsigt här idag!

jättefina bilder! jag tycker isabella är så vacker på kortet!

stoffe kollar på avatar o jag har inget speciellt att göra..trisst!

vad gör ni?

2010-01-30 @ 20:37:16
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma

fyyyy vad kallt! men bor ni inte i linköping? det är ju egentigen inte sååå långt emellan isf..att det kan skilja så mkt!

haha jadu det finns faktiskt video på den dansen!! men ni skulle verkligen döööö om ni fick se den!! haha..sååå pinsamt!!

ps. lucifer ser inte farlig ut på kortet!! han är nog en snäll man iallafall..hihi..

2010-01-30 @ 21:37:43
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0