Vardagslyx!

 

Idag på lunchen/håltimman unnade jag mig själv en god lunch på stan, en klippning och ett par nya byxor. Inte ofta jag unnar mig själv något sånt här så det kändes lite extra lyxit. Dock är inte bilden den bästa på frisyren då jag tog fotot på en allmän toalett ;-) Men karln kanske kan ta några bättre bilder på frisyren sen om det skulle vara intressant.

 

Till Ida: Självklart kan vi ses någon dag, men jag har inte ditt nr kvar så du får höra av dig så får vi se vilken dag som passar bäst :-) Det var som sagt föör länge sen vi sågs nu ju! Och vilken lyx att få sova till 8 på morgonarna hehe

 

Nu ska jag ta hand om en gnällspik till son och en förkyld dotter, fixa middagen och ja.. ni vet.. vardagsstuff. Hoppas ni haft en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

fiiiin frisyr..bra att du unnade dej själv det idag. det är du väl värd eftersom du är studerande o sammtidigt en supermamma!

hoppas du visa fler kort sen på nya frisyren=)

2010-01-27 @ 18:47:58
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Hejsan du

Vilken lyx du unnat dig, de gjorde du rätt i.

De behövs i mellanåt.

Frissan blev ju bra, ja vi vill gärna ha bilder mer av dig, nu talar jag för mig

kram på dig

2010-01-27 @ 19:13:56
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Emma-Lou

Vad snyggt! Ser fram emot att å se fler bilder på frisyren. Trist att Izabella är sjuk :/ Så typiskt! Men, men. Drick lite sjukdryck så att inte ni blir sjuka, det ska jag dricka ikväll (gör det under veckorna då Z går på förskolan).. Hoppas Alvars tjurande gav sig!

2010-01-27 @ 19:51:39
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: Princess Charming

Hej gumsan. Fy så tråkigt att dottern är sjuk. Hatar när barnen är sjuka,..man lider med dom små liven. Och vet du vad,..man får vara en klagande förälder ibland,..och vet du en sak till,..jo jag tror att det är bra att man gör det ibland för då ser man ju "problemet" och kanske finner en lösning? eller också har man bara ventilerat ur sig lite och orkar ta tag i det igen med nya tag? Sådan är jag. Sen är inte alltid föräldraskapet en dans på rosor även om man älskar barnen mest av allt. Jag brukar säga att de inte föddes med bruksanvisning,.man får göra sitt bästa. Svårt det där med sömnen...ni kanske kan få bra tips här på bloggen???..skriv ett inlägg och be om råd,..kanske du får massa bra tips?? Och sist men inte minst,..BRA att du unnat dig lite lyx,..du blev skitsnygg :). Kram till en sådan supermamma som du! =)

2010-01-27 @ 20:13:50
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0