Veckans middagar

Eftersom det känns som vi alltid äter samma mat vecka efter vecka så tänkte jag, för min egen skull, skriva upp veckans middagar här varje söndag, så vi får lite mer variation på maten :-) Smart va?! Om ni har några bra middagstips som är enkla och inte tar för lång tid att göra så får ni gärna berätta!


Veckans middagar.

  • Måndag: Stuvade makaroner & köttbullar
  • Tisdag: Stekt fisk, potatis och kall lemon/dillsås
  • Onsdag: Lasagne
  • Torsdag: Ugnstekt falukorv och potatismos
  • Fredag: Egengjord pizza
  • Lördag: Lövbiff, vitlökskroketter och pepparsås
  • Söndag: Lite blandade rester
Sådär, nu kan jag planera kommande veckans middagar lite bättre hehe. Minnet bra men kort vet ni ;-)

Målningen av hyllorna blev lite försenat, men nu är karln igång och bilder kommer så fort det är klart!

ps. bilderna är lånade från google.se

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jag har ju hundratals recept upplagda på min blogg så :)



SVAR: jaaaaaaa, de skulle ha 750:- för lika mycket tårta som jag hade gjort, SJUKT dyrt är nog bara förnamnet. Så mina 200 spänn känns som ingenting - och då handlade jag alla ingredienser i samma butik - skulle förmodligen komma undan med några kronor om jag handlade på olika affärer, men det fanns ingen tid för det..

2010-01-24 @ 20:25:29
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0