Vi väntar med spänning..

 

Alvar röjer omkring och som ni ser så har jag lite att göra sen hehe. Tur att det går fort att plocka upp alla leksaker :-)

 

Fick nyss ett samtal från J. De väntar sitt fjärde gemensamma barn och det var beräknat till 22.e januari, men vattnet hade gått i natt och nu på morgonen hade A mått lite dåligt. Så nu är de på väg till förlossningen och vi håller tummarna för att det kommer en bebis idag och att allt går bra för de. Spännande!

 

 

Ännu en kall dag idag och vi håller oss nog inne. Ska städa och plocka lite här hemma och även tvätta sen i eftermiddag. Min mamma kommer på besök efter att hon slutat jobbet idag så kan vara trevligt om det ser lite fräscht ut här hemma då ;-)

 

Vad ska ni hitta på denna kalla onsdag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Naaw, Izabella är ju sååååååå söt, se bara på bilden där. Ser så snäll och go ut (fastän jag tycker att hon ser kaxig ut annars, haha ;)) Du får be Alvar att hjälpa dig med leksakerna.



SV: Det är ju superenkelt och tar inte så lång tid. Vi började med potatis och den här veckan har vi tillsatt palsternackan :) Jag tänker vänta ett par veckor med frukt dock. Men tro mig, för hand får man inte helt till att bli puré, Philips steamer är såååååå najs :)

2010-01-06 @ 13:14:52
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: emma

spännande med en liten bebis! hoppas allt går bra för dem!

usch idag har jag ingen lust att göra något alls! är lite trött..hade magont halva natten..fattar faktiskt inte varför..men men..

måste nog också städa o greja idag..hade tänkt åka till en stor pulkabacke idag o grillat lite korv o så också med barnen..men känns inte skoj om man e så trött o så det får bli till helgen ist=)

2010-01-06 @ 13:15:50
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0