Jag klagar lite..

Nu tänker jag klaga! Jag tycker det är jobbigt varmt idag. Har tagit mig en svalkande dusch men är nästan lika varm igen. Vi ska gå ut en sväng så barnen får springa av sig lite. Måste fylla upp flera stora flaskor med vatten så att det finns. Hade det inte varit så att vi ska tvätta i eftermiddag så hade vi åkt och badat någonstans, men nu hinns det liksom inte med. Om vi bara kunde få en HEL dag med regn så hade jag blivit glad. Jag blir så slö av värmen och orkar inte med så mycket. Lägenheten behöver städas, det ser för jävligt ut här rent ut sagt. Men ja.. får väl städa mitt i nätterna när det är lite svalare ;-) Nä, ska väl ta och göra oss redo för utgång till lekparken.

Lämna ett avtryck
Postat av: kaffehörnan

Helt klart får du klaga, de säger jag inget om, håller med dig, fast man gillar värme o glad att den kommit.De finns gränser även för oss ha ha

kram

2010-07-15 @ 12:07:37
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0