Krigsbunkern II

 

Idag var jag, Jossan och Izabella ute vid Rusta. Vi kikade runt lite och jag fyndade denna film-box. Har velat ha den ett tag nu och kikat på CDON´s sida, det har dock inte blivit av att jag beställt den. Glatt överraskad blev jag på Rusta då jag fann den där. 199kr för 12 filmer.

 

Boxen innehåller dessa filmer:

  • Beaufort
  • Brothers War
  • Children of glory
  • De gröna baskrarna
  • Eichmann
  • The Fallen
  • Hitler A Career
  • I fiendens närhet
  • Krigets skugga
  • The mark of Cain
  • The Objektive
  • When trumpets fade
Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag gillar krigsfilmer ;-) Är väldigt nöjd med min investering!

Jossan fyndade bodysar till bebisen på Babyland. Men annars blev det inte så mycket mer shopping faktiskt. Det är mycket rea på stan och visst är man sugen på att shoppa en del, men nej, vill inte köpa bara för köpandets skull. Nu ska jag ta och leka med barnen en stund och se fram emot en mysig filmkväll :-)

 


Lämna ett avtryck
Postat av: kaffehörnan

Gud va härligt fynd du gjort

Lås in dig o plocka fram kg godis popcorn, sen är tjejen på krigshumör *ler

2010-07-26 @ 16:34:22
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emma-Lou

Hih, du och dina krigsfilmer - härligt att fynda sådant man gillar :-)



Har du några bilder på eran utgrävning? :-)

2010-07-26 @ 17:12:46
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

jag vill se bilderna :D

2010-07-26 @ 17:24:02
Postat av: Sofie

Då har du lite att titta på. :P

Dom REAr ut allt för att det kommer in nya höst saker sen. Visst att det ibland går att göra riktigt bra fynd. Men man vill ju ha råd att köpa av de nya sen.

2010-07-26 @ 19:10:49
URL: http://sofiedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0