Lite av varje..

 

Det blev att vi åkte hem till min syster idag. Jag är en ganska elak syster..ibland ;-) Det är så kul att reta upp Jossan för hon blir så sur och ännu värre är det nu när graviditetshormonerna spökar haha. Så efter en stund blev hon en surpuppa :p Förlåt Jossan! Hehe. Vi blev också bjudna på god mat innan vi åkte hemåt igen. Kom hem för en liten stund sen och nu tittar barnen på barnprogram och ska snart göras i ordning för natten med allt vad det innebär.

 

 

Häromdagen fick Izabella för sig att leka frisör, det var bara det att saxen var riktig och hennes hår blev vääääldigt ojämnt och fult. Min kära sambo som är duktig på det mesta jämnade till hennes hår så gott han kunde utan att det blev alldeles för kort. Resultatet ser ni på bilden. Jäkla unge! haha


Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Oj, nu fick du mig att tänka på en insident som hände när jag gick på dagis. jag lekte oxå frisör och fick såklart oxå tag på en riktig sax. Klippte en annan unge på dagis så hennes föräldrar var inte så glada när de skulle hämta henne sen! :P haha Oops! Ha en bra kväll nu! :) Kramar!

2010-07-29 @ 21:48:28
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: DONKEN

ojdå..

men det blev inte jättekort iaf, och slutresultatet blev ju massa fint. duktig karl du har, du! ;)

har de fler kusiner, dina barn, än den nya som ska komma från syster din? pöss

2010-07-29 @ 23:55:47
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Petra

Fin blogg! :)

2010-07-30 @ 00:01:51
URL: http://endastpetra.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Håret ser faktiskt helt OK ut! :-) Ser lite uppklippt ut.



Haha, ja jisses vad det har regnat idag. Herregud, höll på smälla av, var bara tvungen att filma :-)



Hennes tröja var faktiskt jättefin :-)



Haha, ena spindeln fick jag ju känna på, aaah vad creepy. Tror jag har blivit en riktig fegis med åldern, hahaha.

2010-07-30 @ 00:02:40
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0