Projekt: Måla om köket.. Klart!

Idag har vi, eller rättare sagt min kära sambo målat om i vårat kök. Jag är helnöjd med resultatet och nu är det bara lite småfix kvar som vi ska ta tag i längre fram. Men ni ska få en liten smyggtitt på hur det blev :-)

 

Innan hade vi en röd fondvägg som ni kan se, med en del "skador" (det vita) och resten av köket är vitt.

 

 

Resultatet efter att målningen är klar. Fondväggen blev grå och resten vitt. Ska dock införskaffa en stooor tavla att ha på väggen och sen ska vi kika på någon fin kakeldekor som kan passa in. En ny köksbänk hade inte heller suttit fel då våra är i fult trä just nu. Men som sagt.. det är sånt vi får fixa längre fram sen :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Ojojoj, myyycket bättre med grått tycker jag! Rött är ju en sådan stark färg och det kan spela in på ens humör då faktiskt. Mycket bättre med det här gråa. Oj, riktigt avis är jag också. Vårat kök är måhända fint, men bara gult och så förstås italiensk mosaik som iofs bryter av lite... Men det här med fondvägg är jag så sugen på, och jag vet exakt vilken vägg jag skulle vilja göra om. Men det finns ingen tid med två småbarn här hemma suck :-P



Haha, jaa, det var bara tidningen, men det var ju min tid liksom. Då var det över två timmar kvar av resan så jag bara neeeeeeeeejj! Tänk om jag hade lämnat kvar laptop och kameraväska, hmmm...?! Vilje ju slå ihjäl tiden med just läsning eftersom jag reste ensam utan kompisar hem...

2010-07-23 @ 17:23:37
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: kaffehörnan

Va snyggt de blev

Din sambo är en klippa

kram

2010-07-23 @ 19:51:05
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Vardagsprincessan

Heeeej! Nu var det längesen ju. Vi har inte haft internet men nu idag fick vi äntligen det ( med lite eller läs MYCKET tjat på Telia då förstås..suck). Känns skönt att ha ett fungerande internet igen ;). Måste ju självklart skriva ut ett STOOOORT GRATTIS till den fina gumman som fyllt 4 år. Jösses vad mycket presenter och vilket gott fika. Tårtan fastnade min blick på lite extra =). Hon är så fin er lilla dam. Är allt ok annars. Vad hittar ni på? kram

2010-07-23 @ 22:47:24
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Anniepie

Nää, tog ju studenten precis så det blir lite extrajobb sen blir det att söka riktigt jobb till hösten! :) Ser ju riktigt snyggt ut! :) ha en bra kväll. Kram!

2010-07-23 @ 23:04:05
URL: http://www.metrobloggen.se/anniepie
Postat av: Emma-Lou

Jaaa, det blev så mycket snyggare.



Vi kommer nog inte att göra om köket, utan det finns en vägg i anslutning till hall och vardagsrum som är "på tapeten" heheh tyckte att jag var klyftig där ;-)

2010-07-23 @ 23:53:23
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: tova

vad snyggt det blev :) Och visst är det skönt med en händig sambo, hehe :)

Kram

2010-07-26 @ 20:45:50
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0