Det kommer bli en bra dag!

Sommarfin ♥

 

Igår kväll kom mina underbara älsklingar hem igen! Jag hade saknat dom massor, så det blev puss och kramkalas och sen fikade vi lite innan det var dags för barnen att krypa ner i sängen. De somnade fort vill jag lova. I morse blev jag en aningens förvånad när klockan visade 8 när barnen vaknade! Vad hände?! Kan inte minnas när de sov till 8 sist ;-)

 

Nåja, idag väntar nya äventyr och vad det blir kommer jag berätta om när vi kommer hem. Men det kommer absolut bli en bra dag, solen skiner och det är varmt ute, humöret är på topp, barnen är snälla. Mycket mer kan man inte begära av dagen. Hoppas ni alla får en toppen bra fredag!


Lämna ett avtryck
Postat av: jacqueline

Vilken bra start ;) Sovmorgon till åtta!



Ååh, hoppas du också får en fin fredag och att äventyret blir super :D



Sv: Vi hade tänkt att resa till Spanien, fast vet inte riktigt vart i Spanien.



Men så bra du :) Slipper du tänka på det, iaf ett tag framöver!



Jaa, men då är det ju givet ;)

2010-06-04 @ 10:06:49
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: jossan

är du redan hemma?

2010-06-04 @ 10:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0